SIZEERCLUB PRESUPUNE 4 PAȘI SIMPLI!




Instalează aplicația Sizeer și înregistrează-te sau loghează-te în contul tău.
Pentru fiecare 1 LEU cheltuit la Sizeer primești 1 PUNCT valabil 365 de zile.
PUNCTELE se schimbă în VOUCHERE, adică reduceri procentuale sau de preț și premii.
Există și TASK-uri extra, pentru care poți primi PUNCTE suplimentare și obții mai repede VOUCHERE.

APLICAȚIA SIZEER POATE FI DESCĂRCATĂ DIN MAGAZINUL DE APLICAȚII:
Ai mai multe întrebări?
Noi îți oferim răspunsurile:
TASK-urile sunt acțiuni suplimentare, pe care le poți realiza, dar nu este obligatoriu. Realizarea TASK-ului presupune câștigarea de PUNCTE suplimentare în contul tău, iar cu cât ai mai multe PUNCTE, cu atât mai repede poți obține noi VOUCHERE în contul tău.
VOUCHERELE înseamnă reduceri procentuale sau de preț și premii. VOUCHERELE au valoarea exprimată în numărul de PUNCTE ACUMULATE și un termen de valabilitate.
PUNCTELE se acumulează după fiecare tranzacție realizată la Sizeer. 1 leu = 1 punct. Valoarea zecimalelor din preț se rotunjește mereu în sus. Nu uita că poți câștiga PUNCTE și după realizarea TASK-urilor.
Când faci cumpărături online, punctele tale vor fi adăugate automat după finalizarea comenzii. Când faci cumpărături în showroom, trebuie doar să arăți cardul de club la casă, iar punctele vor fi adăugate în contul tău imediat după finalizarea cumpărăturii.
Nu uita că soldul punctelor se schimbă după finalizarea comenzii plasate online sau a cumpărăturii din showroom. În cazul lipsei de semnal la telefon sau în magazin, punctele vor fi adăugate cu întârziere. Dacă problema persistă după reîncărcarea paginii, te rugăm să iei legătura cu Departamentul Relații Clienți pentru a clarifica situația.
Da, poți dezactiva voucherul apăsând din nou butonul ACTIV, vizibil pe voucher.
Nu uita că anumite produse pot fi excluse din promoție. Lista produselor speciale este disponibilă AICI
În cazul în care ai plasat o comandă online folosind voucherul, dar nu ai reușit să o plătești, te rugăm să iei legătura cu Departamentul Relații Clienți pentru a clarifica situația.