[script]if(window.location.search.includes('nav=bottom')){ document.querySelector('#js-header').style.display = 'none'; document.querySelector('.m-breadcrumb').style.display = 'none';}[/script]

SIZEERCLUB PRESUPUNE 4 PAȘI SIMPLI!

SizeerClub
SizeerClub
SizeerClub
SizeerClub

Instalează aplicația Sizeer și înregistrează-te sau loghează-te în contul tău.

Pentru fiecare 1 LEU cheltuit la Sizeer primești 1 PUNCT valabil 365 de zile.

PUNCTELE se schimbă în VOUCHERE, adică reduceri procentuale sau de preț și premii.

Există și TASK-uri extra, pentru care poți primi PUNCTE suplimentare și obții mai repede VOUCHERE.

SizeerClub

APLICAȚIA SIZEER POATE FI DESCĂRCATĂ DIN MAGAZINUL DE APLICAȚII:

App Store
Google play

Ai mai multe întrebări?

Noi îți oferim răspunsurile:

Ce sunt TASK-urile?

TASK-urile sunt acțiuni suplimentare, pe care le poți realiza, dar nu este obligatoriu. Realizarea TASK-ului presupune câștigarea de PUNCTE suplimentare în contul tău, iar cu cât ai mai multe PUNCTE, cu atât mai repede poți obține noi VOUCHERE în contul tău.

Ce sunt VOUCHERELE?

VOUCHERELE înseamnă reduceri procentuale sau de preț și premii. VOUCHERELE au valoarea exprimată în numărul de PUNCTE ACUMULATE și un termen de valabilitate.

Cum se acumulează PUNCTELE?

PUNCTELE se acumulează după fiecare tranzacție realizată la Sizeer. 1 leu = 1 punct. Valoarea zecimalelor din preț se rotunjește mereu în sus. Nu uita că poți câștiga PUNCTE și după realizarea TASK-urilor.

Când vor fi adăugate în contul meu punctele de loialitate?

Când faci cumpărături online, punctele tale vor fi adăugate automat după finalizarea comenzii. Când faci cumpărături în showroom, trebuie doar să arăți cardul de club la casă, iar punctele vor fi adăugate în contul tău imediat după finalizarea cumpărăturii.

Nu am primit punctele după achiziționarea produselor/realizarea task-ului

Nu uita că soldul punctelor se schimbă după finalizarea comenzii plasate online sau a cumpărăturii din showroom. În cazul lipsei de semnal la telefon sau în magazin, punctele vor fi adăugate cu întârziere. Dacă problema persistă după reîncărcarea paginii, te rugăm să iei legătura cu Departamentul Relații Clienți pentru a clarifica situația.

Din greșeală am activat un voucher, pe care nu vreau să-l folosesc. Pot să schimb?

Da, poți dezactiva voucherul apăsând din nou butonul ACTIV, vizibil pe voucher.

De ce nu a fost scăzută contravaloarea voucherului din costul total al comenzii?

Nu uita că anumite produse pot fi excluse din promoție. Lista produselor speciale este disponibilă AICI

Am folosit voucherul când am comandat online, dar nu am reușit să plătesc comanda.

În cazul în care ai plasat o comandă online folosind voucherul, dar nu ai reușit să o plătești, te rugăm să iei legătura cu Departamentul Relații Clienți pentru a clarifica situația.

Înapoi!

Pentru a adapta site-ul la preferințele tale și pentru a-ți asigura maximul de confort pe durata navigării în magazinul nostru online, pagina utilizează fișiere tip cookie, care stochează informații despre conținutul publicitar, rețelele de socializare și eficiența serviciilor prestate. Prin accesarea site-ului nostru îți exprimi acordul cu privire la utilizarea fișierelor de tip cookie în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica cookies. Dorești să modifici condițiile de stocare sau de acces la cookie-uri? Poți face acest lucru în setările browser-ului.

Ok, accept
×
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});[/script]