ISTORIA BRANDULUI NEW ERA

New Era

Experiența și cunoștințele transmise din generație în generație - pe astfel de fundamente marca New Era și-a creat poziția puternică, ceea ce i-a asigurat statutul de brand iconic al culturii pop și licențele oficiale ale ligilor Major League Baseball și National Football League.

Datorită unei strategii bine gândite și consecvente, de zeci de ani brandul construiește relații cu cele mai mare vedete din lumea sportului, muzicii, artei și cu fanii streetwear-ului.

Experiența și cunoștințele transmise din generație în generație - pe astfel de fundamente marca New Era și-a creat poziția puternică, ceea ce i-a asigurat statutul de brand iconic al culturii pop și licențele oficiale ale ligilor Major League Baseball și National Football League.
Cum a reușit această afacere de familie să devină un adevărat gigant?

ANII ‘20, ANII ‘30

ANII ‘20

Totul a început cu Erhardt Koch - fiul unui imigrant german, care a învățat tehnici de coasere a hainelor încă de la o vârstă fragedă. Abilitățile sale erau enorme - la vârsta de 18 ani cunoștea deja multe metode de producție! Cu toate acestea, Koch avea ambiții mai mari - nu dorea să fie doar un angajat simplu al unei companii cunoscute.
Totul a început cu Erhardt Koch - fiul unui imigrant german, care a învățat tehnici de coasere a hainelor încă de la o vârstă fragedă. Abilitățile sale erau enorme - la vârsta de 18 ani cunoștea deja multe metode de producție! Cu toate acestea, Koch avea ambiții mai mari - nu dorea să fie doar un angajat simplu al unei companii cunoscute.

ANII ‘30

La începutul anilor ’30 Koch a luat o decizie, datorită căreia, după un timp, firma a ajuns în top. Profitând de fascinația americanilor pentru baseball, a decis să înceapă producția de șepci sport. Prima șapcă profesională de baseball, decorată cu logo-ul New Era, a apărut în anul 1934 și a fost realizată pentru membrii echipei Cleveland Indians.
De atunci, echipele profesionale de baseball au rămas unii dintre cei mai importanți clienți ai brandului - la fel și amatorii de la licee și universități.

ANII ’40, ANII ’50

ANII ’40

Cel de-al Doilea Război Mondial a provocat o reducere a producției, însă în ciuda acestui lucru, firma nu și-a oprit total activitatea. Deja la sfârșitul anilor ’40 au apărut primele șepci cu posibilitate de reglare a mărimii. Deși fondatorul companiei era îngrijorat de faptul că nu vor fi pe placul publicului pentru că nu arătau la fel de bine ca modelele inițiale, numărul mare de comenzi l-a scăpat de temeri.

ANII ’50

Erhardt Koch a murit în anul 1954, însă firma a fost preluată cu succes de fiul său Harold, ale cărui concepte vizionare au consolidat și mai mult afacerea de familie. Una dintre primele idei ale noului președinte a presupus coaserea unei benzi din bumbac în interior, care să absoarbă transpirația și să împiedice alunecarea șepcii de pe cap. La acea vreme, o astfel de soluție era considerată revoluționară, astăzi, însă, reprezintă un standard, utilizat în mod obișnuit în cazul tuturor modelelor. În același an, Harold a decis, de asemenea, să reînnoiască aspectul tuturor produselor brandului și să le adapteze la tendințele moderne. Astfel a luat naștere modelul 59 FIFTY, care după câteva zeci de ani a devenit un produs iconic în rândul fanilor streetwear-ului.

ANII ’60 și ’70, ANII ’80

ANII ’60 și ’70

Anii următori au fost marcați de expansiunea constantă a mărcii și de dezvoltarea continuă și stabilă. Tot mai multe persoane și instituții au ajuns să acorde atenție șepcilor de înaltă calitate, produse de New Era. În anul 1969, șepcile lui Koch erau purtate de specialiștii navei de război USS Hornet, care au participat la prima misiune americană de aterizare pe lună - Apollo 11. Tocmai acest brand, care a fost creat cu pasiune și ambiție, a luat parte la unul dintre cele mai importante evenimente din istoria lumii! Pentru a aduce un omagiu lui Erhardt Koch și viziunii sale, până în anul 1974, șepcile New Era au făcut parte din echipamentul oficial a 20 din cele 24 de echipe profesionale de baseball din SUA.

ANII ’80

Următorii zece ani au reprezentat o perioadă de creștere și dezvoltare a brandului. La cârma firmei a ajuns fiul lui Harold – David Koch, care cu mult entuziasm a continuat dezvoltarea afacerii de familie. Șepcile marca New Era erau purtate deja nu numai de profesioniștii din ligile sportive de prestigiu, ci și de amatorii baseball-ului, ai tenisului și ai golfului. În căutarea unor noi provocări, brandul a decis în anul 1986 să producă împreună cu Major League Baseball colecția „Diamond pro 5950 cap”, din care a făcut parte și modelul 59FIFTY. Fanii baseball-ului erau la fel de dornici să poarte șepci de prestigiu, fapt datorită căruia moda accesoriilor New Era s-a răspândit în toată țara.

ANII ’90, ANII 2000

ANII ’90

Începutul anilor ’90 a fost bogat în evenimente care au modelat și consolidat poziția companiei pe piață. În anul 1993, după 59 de ani de la crearea primei șepci de baseball profesionale pentru echipa Cleveland Indians, New Era a primit licența exclusivă pentru Major League Baseball. De ce este important acest lucru? Tocmai datorită acestui fapt, brandul a devenit distribuitorul oficial de șepci pentru toți jucătorii profesioniști. Ca răspuns la nevoile crescânde ale clienților, s-a decis, de asemenea, deschiderea unui centru de distribuție în Hamburg. Acel an a adus și schimbări în ceea ce privește funcția de președinte al companiei. Fiul lui David a preluat afacerea de familie.
Momentul în care brandul New Era a devenit unul dintre simbolurile stilului urban a fost acela în care regizorului Spike Lee a cerut să fie creată o șapcă roșie special pentru el cu logo-ul NY Yankees. Acest lucru a contribuit la apariția unui nou trend în moda urbană și a dus la o colaborare pe termen lung între marca americană și celebrul regizor.

ANII 2000

Brandul New Era a intrat în noul mileniu cu ambiții uriașe și planuri mari - unul dintre ele a fost distribuirea de produse în afara Statelor Unite. Prima filială a mărcii a fost înființată cu doi ani mai devreme în Canada, dar compania nu avea de gând să se oprească aici - interesul pentru aceste produse era din ce în ce mai mare! În anul 2002, s-au deschis rapid noi sucursale în Europa, Japonia și Australia.
Dar scopul firmei New Era nu presupunea doar expansiunea brandului, ci și schimbarea lumii într-una mai bună. Tocmai de aceea în anul 2010, brandul a prezentat lumii întregi o nouă strategie inovatoare „Fly your own flag”, care susține individualitatea și originalitatea tuturor celor care poartă celebrele șepci. Marca sprijină, de asemenea, creativitatea și libertatea de exprimare. În afară de a miza pe colecțiile clasice, decorate cu elementele caracteristice ale cluburilor sportive, fiecare își poate proiecta propria șapcă sau poate alege un model din colecția FUN sau Lifestyle. Iată de ce streetwear-ul apreciază acest brand!

Pentru a adapta site-ul la preferințele tale și pentru a-ți asigura maximul de confort pe durata navigării în magazinul nostru online, pagina utilizează fișiere tip cookie, care stochează informații despre conținutul publicitar, rețelele de socializare și eficiența serviciilor prestate. Prin accesarea site-ului nostru îți exprimi acordul cu privire la utilizarea fișierelor de tip cookie în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica cookies. Dorești să modifici condițiile de stocare sau de acces la cookie-uri? Poți face acest lucru în setările browser-ului.

Ok, accept
×
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});[/script]