RETURNĂRI, SCHIMBĂRI, RECLAMAȚII

SCHIMBAREA PRODUSELOR 

În termen de 30 de zile de la data livrării, magazinul online Sizeer.ro schimbă cu ușurință încălțămintea și îmbrăcămintea comandată, cu o măsură diferită a aceluiași produs sau cu alt produs, la același preț.

Pentru comoditatea clienților noștri, avem disponibile două metode de schimb:

» Schimbarea produselor în  magazinele Sizeer din România, astfel:

Mergeți la magazinul de la adresa:

Showroom Sizeer
Mega Mall București
Strada Pierre de Coubertin nr. 3-5, sector 2, et. 1
București;

2. Prezentați produsele și documentul care confirmă cumpărarea (factura de vânzare), pe care ați primit-o prin E-mail. Puteți parcurge toate formalitățile la fața locului, cu ajutorul personalului magazinului.

3. Rețineți că, pentru a fi schimbat, produsul trebuie să fie returnat în aceeași stare în care a fost recepționat (fără să prezinte urme de purtare, cu toate etichetele intacte și documentația aferentă), în ambalajul original.

» Schimbarea produselor prin poștă:

1. Verificați dacă în oferta curentă a magazinului Sizeer.ro există măsura sau produsul pe care doriți să îl achiziționați.

2. Completați documentul de schimb pe care l-ați primit prin E-mail.

3. Trimiteți produsul (produsele) împreună cu documentul de schimb la următoarea adresă:

Showroom Sizeer Mega Mall București
Strada Pierre de Coubertin nr. 3-5, sector 2, et. 1
București
Cu nota "Sizeer.ro - schimb"

4. Produsele din colet trebuie împachetate atent pentru a evita orice deteriorare în timpul transportului.

5. În cazul în care optați pentru schimbarea produselor prin poștă/curier, costul trimiterii către E-Sizeer.ro a produsului ce urmează a fi schimbat va fi suportat de dvs.

6. Societatea de transport/curierat este la alegerea clientului. Pentru siguranța transportului, vă recomandăm să utilizați serviciile de curierat rapid.

7. Vă rugăm, să NU trimiteți coletele prin Poșta Română, cu ridicare de la oficiile poștale.

8. După primirea coletului conținând produsul a cărui înlocuire o solicitați, verificarea produsului și acceptarea returului/schimbului, în termen de câteva zile (nu mai târziu de 14 zile calendaristice), pe cheltuiala noastră, vă vom trimite noul produs comandat. De îndată ce noul produs comandat a fost transmis, veți primi un e-mail de notificare cu privire la trimiterea coletului, împreună cu numărul de identificare al coletului pentru urmărirea acestuia la serviciul de curierat.

9. Pentru a fi schimbat, produsul trebuie să fie returnat în aceeași stare în care a fost recepționat (fără să prezinte urme de purtare, cu toate etichetele intacte și documentația aferentă), în ambalajul original.

RETURNAREA PRODUSELOR ȘI RETRAGEREA DIN CONTRACT 

Puteți renunța la bunurile cumpărate de la magazinul e-Sizeer.ro fără a da un motiv în termen de 30 de zile de la data livrării.

Pentru comoditatea dvs., vă punem la dispoziție două metode de returnare a produselor:

1. Returnarea produselor în magazinul Sizeer din România de la adresa:

Showroom Sizeer Mega Mall București
Strada Pierre de Coubertin nr. 3-5, sector 2, et. 1
București

Mergeți la magazinul staționar cu produsele și documentul care confirmă cumpărarea (factura de vânzare), pe care ați primit-o prin E-mail. Puteți parcurge toate formalitățile la fața locului, cu ajutorul personalului magazinului.

2. Returnarea produselor comandate prin poștă, astfel:

(i) Pregătiți o declarație scrisă privind retragerea din contractul de vânzare. Puteți descărca șablonul de formular din e-mail-ul pe care l-ati primit împreună cu factura produsului/produselor(descărcați documentul în format PDF) .

(ii) Returnați produsele în aceeași stare în care le-ați primit (fără să prezinte urme de purtare, cu toate etichetele intacte), în ambalajul original, însoțite de dovada cumpărării (factură de vânzare) la adresa de mai jos:

Magazin online E-Sizeer
Showroom Sizeer Mega Mall București
Strada Pierre de Coubertin nr. 3-5, sector 2, et. 1
București
Cu nota "Sizeer.ro - retur"

(iii) Includeți în colet declarația scrisă privind retragerea din contractul de vânzare, completată și semnată de dvs.

(iv) În cazul în care optați pentru returnarea produselor prin poștă/curier, costul trimiterii către Sizeer.ro a produselor ce urmează a fi returnate va fi suportat de dvs..

(v) După primirea coletului conținând produsul pe care doriți să îl returnați, verificarea produsului și acceptarea returului, contravaloarea comenzii returnate va fi rambursată utilizând aceleași metode de plată utilizate în timpul tranzacției de achiziție. Dacă doriți să primiți o rambursare în contul dvs. bancar, vă rugăm să indicați în formularul de retragere din contractul de vânzare numărul contului bancar în care să vă transferăm contravaloara produselor returnate.

(vi) Rambursarea va fi facută prompt, nu mai târziu de 14 zile lucrătoare de la data acceptării returului de către E-Sizeer.ro.

Nu uitați:

Sizeer.ro vă oferă un termen suplimentar pentru a vă retrage din contract și pentru a returna bunurile! Fără a afecta drepturile prevăzute de reglementările naționale și europene privind drepturile consumatorilor, vă puteți retrage din contract, în termen de 30 de zile de la data intrării în posesia bunurilor.

Asigurați-vă că produsele returnate sunt intacte, cu excepția cazului în care o modificare a fost necesară în gestionarea obișnuită, ceea ce înseamnă că, în scopul de a verifica natura, caracteristicile și funcționalitatea produsului, acesta poate fi verificat utilizat în același mod în care ar putea fi verificat sau utilizat în magazinul staționar (de exemplu, puteți proba produsul, însă nu îl puteți purta pe o perioadă mai lungă decât cea necesară pentru probă).

Reclamații despre produsele achiziționate de la Sizeer.ro 

Pentru toate produsele achiziționate de dumneavoastră în magazinul Sizeer.ro vânzătorul răspunde pentru defectele produselor comercializate, conform legislației naționale și europene, pentru o perioadă de de 2 ani de la data livrării.

Pentru comoditatea dvs., vă punem la dispoziție următoarele două metode de formulare a reclamațiilor:

» Depunerea reclamațiilor, prin utilizarea șablonului pe care l-ați primit împreună cu factura online (sau a șablonului disponibil aici), în oricare din magazinele Sizeer din România (lista magazinelor disponibile aici), însoțite de produs și de documentele de achiziție (factură) ale produsului

»Trimiterea unei reclamații prin poștă/curier

1. Completați formularul de reclamație pe care l-ați primit împreună cu factura online (sau a șablonului disponibil aici) .

2. Trimiteți produsul împreună cu formularul de reclamație la adresa de mai jos:


Showroom Sizeer Mega Mall București
Strada Pierre de Coubertin nr. 3-5, sector 2, et. 1
București

Cu nota "Sizeer.ro - plângere"

3. Ca parte a plângerii, clientul poate prezenta următoarele cereri: o nouă înlocuire a produsului, repararea produsului, reducerea prețului, retragerea din contract (în cazul în care defectul este important).

4. Vom răspunde reclamației dvs. în termen de 14 zile de la data primirii acesteia.

Nu uitați:

1. Să completați toate informațiile necesare în formular (descarcă PDF document) pentru a lua în considerare reclamația (data la care a fost observat defectul, o descriere a defectului, cererea de garanție).

2. În cazul în care optați pentru transmiterea reclamației prin poștă/curier, costul trimiterii către E-Sizeer.ro a reclamației va fi suportat de către dvs.

3. Vă rugăm, să NU trimiteți coletul prin Poșta Română, cu ridicare de la oficiile poștale sau prin poștă/curier cu plata ramburs.

4. În cazul unei reclamații soluționate favorabil, costurile aferente returnării bunurilor vă vor fi rambursate în același mod prevăzut pentru rambursul în cazul retragerii din contractul de vânzare.

La http://ec.europa.eu/consumers/odr este disponibilă o platformă on-line de soluționare a litigiilor între consumatori și comercianți. Această platformă permite consumatorilor să se familiarizeze cu informații generale cu privire la modul de soluționare a litigiilor care apar în legătură cu încheierea contractului, prin alte modalități decât deferirea cazului, spre soluționare, instanțelor competente (de exemplu, prin mediere sau arbitraj). Prin platforma anterior menționată, puteți să trimiteți o plângere la un organism alternativ de soluționare a litigiilor și să atașați documente relevante.

[script]$(document).ready(function(){$('.si-question').click(function(){$(this).toggleClass('active');$(this).next('.si-answer').animate({height:"toggle"});});});[/script]
Înapoi!

Magazinul nostru online folosește cookies în scopuri legate de performanța serviciilor, pagini sociale și conținut publicitar, pentru a ne putea adapta la nevoile tale și pentru a-ți asigura comfortul maxim. Navigând pe site-ul nostru, accepți Politica de Confidențialitate și Politica de Cookies. Dorești să modifici sau să vizualizezi condițiile de stocare sau accesul cookie-urilor? Poți face acest lucru în setările browserului.

Ok, accept
×
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});[/script]