RETURNĂRI, SCHIMBĂRI, RECLAMAȚII

ATENȚIE!!

Returul/Schimbul produselor nu se face efectiv în magazinul fizic. Virarea banilor se realizează DOAR prin transfer bancar în contul solicitat în maxim 14 zile de la recepționarea și verificarea pachetului în depozitul central.

Pași de urmat: Produsul/Produsele se livrează în magazinul fizic prin metodele de mai jos. Dacă pachetul este adus în magazin, personalul magazinului nu este autorizat să schimbe produsul sau să returneze banii pe loc.

ÎNLOCUIREA PRODUSELOR

În termen de 30 de zile calendaristice de la data livrării, magazinul online Sizeer.ro înlocuieşte încălțămintea și îmbrăcămintea comandată, cu o măsură diferită a aceluiași produs sau cu alt produs, la același preț.

Pentru comoditatea clienților noștri, avem disponibilă următoarea metodă de schimb:

» Înlocuire în orice magazin fizic Sizeer de pe teritoriul României

1. Vino în magazinul fizic cu coletul și documentul de confirmare a cumpărăturii (factura), pe care l-ai primit pe adresa de e-mail. La fața locului se întocmesc toate formalitățile.

2. Să ai în vedere faptul că produsul pe care dorești să îl schimbi trebuie să fie în aceeaşi stare în care l-ai primit ( cu toate etichetele, fără urme de purtare). SCHIMBUL NU SE FACE PE LOC ÎN MAGAZIN.

» Înlocuirea produselor prin poștă:

1. Verificați dacă în oferta curentă a magazinului Sizeer.ro există măsura sau produsul pe care doriți să îl achiziționați.

2. Completați documentul de schimb pe care l-ați primit prin E-mail.

3. Trimiteți produsul (produsele) împreună cu documentul de schimb la următoarea adresă:

No Limit (SIZEER RETURN) c/o. FANCourier Oradea Hub
Str. Ogorului, nr. 3G, Oradea, 410554 Romania

IMPORTANT! Coletele pentru schimb sau retur trimise prin serviciul de livrare în Pachetomate vor fi refuzate.

4. Produsele din colet trebuie împachetate atent pentru a evita orice deteriorare în timpul transportului.

5. În cazul în care optați pentru înlocuirea produselor prin poștă/curier, costul trimiterii către Sizeer.ro a produsului ce urmează a fi schimbat va fi suportat de dvs.

6. Firma de transport/curierat este la alegerea clientului. Pentru siguranța transportului, vă recomandăm să utilizați serviciile de curierat rapid.

7. NU acceptăm coletele trimise prin Poșta Română cu ridicare din oficiul poștal (Procesarea coletului începe în momentul în care acesta ajunge în magazinul fizic Sizeer). NU acceptăm coletele trimise cu ramburs.

8. După primirea coletului conținând produsul a cărui înlocuire o solicitați, verificarea produsului și acceptarea returului/schimbului, în termen de maxim 14 zile, pe cheltuiala noastră, vă vom trimite noul produs comandat. De îndată ce noul produs comandat a fost trimis, veți primi un e-mail de notificare cu privire la trimiterea coletului, împreună cu numărul de identificare al coletului pentru urmărirea acestuia la serviciul de curierat.

9. Pentru a fi înlocuit, produsul trebuie să fie returnat în aceeași stare în care a fost primit (fără să prezinte urme de purtare, cu toate etichetele intacte și documentația aferentă), în ambalajul original.

RETURNAREA PRODUSELOR ȘI RETRAGEREA DIN CONTRACT

Puteți renunța la bunurile cumpărate de la magazinul Sizeer.ro fără a da un motiv în termen de 30 de zile calendaristice de la data livrării.

Pentru comoditatea dvs., vă punem la dispoziție următoarea metodă:

Retur în orice magazin fizic Sizeer de pe teritoriul României

La fața locului se întocmesc toate formalitățile. Este suficient să iei cu tine produsul pe care dorești să-l returnezi și factura, pe care ai primit-o pe adresa de e-mail. SCHIMBUL NU SE FACE PE LOC ÎN MAGAZIN.

1. Returnarea produselor comandate prin poștă, se reazlizează astfel:

(i) Pregătiți o declarație scrisă privind retragerea din contractul de vânzare. Puteți descărca șablonul de formular din e-mail-ul pe care l-ați primit împreună cu factura produsului/produselor(descărcați documentul în format PDF) .

(ii) Returnați produsele în aceeași stare în care le-ați primit (fără să prezinte urme de purtare, cu toate etichetele intacte), în ambalajul original, însoțite de dovada cumpărării (factură de vânzare) la adresa de mai jos:

No Limit (SIZEER RETURN) c/o. FANCourier Oradea Hub
Str. Ogorului, nr. 3G, Oradea, 410554 Romania

IMPORTANT! Coletele pentru schimb sau retur trimise prin serviciul de livrare în Pachetomate vor fi refuzate.

(iii) Includeți în colet declarația scrisă privind retragerea din contractul de vânzare, completată și semnată de dvs.

(iv) În cazul în care optați pentru returnarea produselor prin poștă/curier, costul trimiterii către magazinul Sizeer a produselor ce urmează a fi returnate va fi suportat de dvs..

NU acceptăm coletele trimise prin Poșta Română cu ridicare din oficiul poștal (Procesarea coletului începe în momentul în care acesta ajunge în magazinul fizic Sizeer). NU acceptăm coletele trimise cu ramburs.

(v) După primirea coletului conținând produsul pe care doriți să îl returnați, verificarea produsului și acceptarea returului, contravaloarea comenzii returnate va fi rambursată prin transfer bancar ( într-un cont ce va aparține sau al unei persoane de incerere), cont bancar ce trebuie să se regăsească pe foaia de retur sau trimis prin e-mail la adresă contact@sizeer.com însoțit de numărul comenzii și detaliile cumpărătorului.

.

(vi) Rambursarea va fi facută în maxim 14 zile de la data acceptării returului de către Sizeer.

Nu uitați:

Sizeer.ro vă oferă un termen suplimentar pentru a vă retrage din contract și pentru a returna bunurile! Fără a afecta drepturile prevăzute de reglementările naționale și europene privind drepturile consumatorilor, vă puteți retrage din contract, în termen de 30 de zile de la data intrării în posesia bunurilor.

Asigurați-vă că produsele returnate sunt intacte, cu excepția cazului în care o modificare a fost necesară în gestionarea obișnuită, ceea ce înseamnă că, în scopul de a verifica natura, caracteristicile și funcționalitatea produsului, acesta poate fi verificat utilizat în același mod în care ar putea fi verificat sau utilizat în magazinul staționar (de exemplu, puteți proba produsul, însă nu îl puteți purta pe o perioadă mai lungă decât cea necesară pentru probă).

Reclamații despre produsele achiziționate de la Sizeer.ro 

Pentru toate produsele achiziționate de dumneavoastră în magazinul Sizeer.ro vânzătorul răspunde pentru defectele produselor comercializate, conform legislației naționale și europene, pentru o perioadă de 2 ani de la data livrării.

Pentru comoditatea dvs., vă punem la dispoziție următoarele două metode de formulare a reclamațiilor:

» Depunerea reclamațiilor, prin utilizarea șablonului pe care l-ați primit împreună cu factura online (sau a șablonului disponibil aici), în oricare din magazinele Sizeer din România (lista magazinelor disponibile aici), însoțite de produs și de documentele de achiziție (factură) ale produsului

»Trimiterea unei reclamații prin poștă/curier

1. Completați formularul de reclamație pe care l-ați primit împreună cu factura online (sau a șablonului disponibil aici) .

2. Trimiteți produsul împreună cu formularul de reclamație la adresa de mai jos:


No Limit (SIZEER RETURN) c/o. FANCourier Oradea Hub
Str. Ogorului, nr. 3G, Oradea, 410554 Romania

Cu nota "Sizeer.ro - plângere"

3. Ca parte a plângerii, clientul poate prezenta următoarele cereri: o nouă înlocuire a produsului, repararea produsului, reducerea prețului, retragerea din contract (în cazul în care defectul este important).

4. Vom răspunde reclamației dvs. în termen de 14 zile de la data primirii acesteia.

Nu uitați:

1. Să completați toate informațiile necesare în formular (descarcă PDF document) pentru a lua în considerare reclamația (data la care a fost observat defectul, o descriere a defectului, cererea de garanție).

2. În cazul în care optați pentru transmiterea reclamației prin poștă/curier, costul trimiterii către E-Sizeer.ro a reclamației va fi suportat de către dvs.

3. Vă rugăm, să NU trimiteți coletul prin Poșta Română, cu ridicare de la oficiile poștale sau prin poștă/curier cu plata ramburs.

4. În cazul unei reclamații soluționate favorabil, costurile aferente returnării bunurilor vă vor fi rambursate în același mod prevăzut pentru rambursul în cazul retragerii din contractul de vânzare.

La http://ec.europa.eu/consumers/odr este disponibilă o platformă on-line de soluționare a litigiilor între consumatori și comercianți. Această platformă permite consumatorilor să se familiarizeze cu informații generale cu privire la modul de soluționare a litigiilor care apar în legătură cu încheierea contractului, prin alte modalități decât deferirea cazului, spre soluționare, instanțelor competente (de exemplu, prin mediere sau arbitraj). Prin platforma anterior menționată, puteți să trimiteți o plângere la un organism alternativ de soluționare a litigiilor și să atașați documente relevante.

[script]$(document).ready(function(){$('.si-question').click(function(){$(this).toggleClass('active');$(this).next('.si-answer').animate({height:"toggle"});});});[/script]
Înapoi!

Pentru a adapta site-ul la preferințele tale și pentru a-ți asigura maximul de confort pe durata navigării în magazinul nostru online, pagina utilizează fișiere tip cookie, care stochează informații despre conținutul publicitar, rețelele de socializare și eficiența serviciilor prestate. Prin accesarea site-ului nostru îți exprimi acordul cu privire la utilizarea fișierelor de tip cookie în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica cookies. Dorești să modifici condițiile de stocare sau de acces la cookie-uri? Poți face acest lucru în setările browser-ului.

Ok, accept
×
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});[/script]