Filtrează
Preț
Preț
Product.Filters.Loading
Mărime
Culoare
Categorie
(278)
Fondatorul brandului New Era, Ehrhardt Koch, când a avut 16 ani a lucrat într-o companie de producție a articolelor pentru acoperirea capului. Înainte de a împlini vârsta de 18 ani, a învățat multe tehnici de producție. Abilitățile sale au fost observate, iar mai târziu a fost promovat în structurile companiei, dar Koch a avut ambiții mai mari - a vrut să-și înceapă propria firmă, care să producă produse pentru acoperirea capului. În anul 1920, el și-a convins mătușa să ia un împrumut pentru a-și dezvolta afacerea, iar în schimb i-a promis că îi va angaja pe copiii ei. Un astfel de acord bilateral i-a permis lui Koch să facă rost de destui bani pentru a înființa compania. Astfel, firma New Era Cap Company a fost fondată pe Genesee Street în Buffalo, New York.
La început, compania producea mai ales șepci gavroche, dar în anii ‘30, modificările în trendurile modei l-a o determinat pe Koch să-și schimbe specializarea. A vrut să facă produsele pentru un grup mai mare și mai puternic - fanii baseballului. După o perioadă de colaborare cu companii private, Erhardt a decis să-și extindă activitatea. El și-a stabilit un țel foarte ambițios - a vrut ca brandul New Era să devină singurul producător de șepci pentru Major League Baseball și alte ligi. Un alt scop a fost să vândă șepcile de la New Era echipelor de baseball din licee și colegii. El și-a implementat strategia treptat și eficient. Din păcate, Koch a murit în anul 1954, dar fiul său, Harold, și-a făcut debutul ca director. Ideile sale au consolidat poziția companiei pe piață. Brevetul, care a intrat permanent în procesul de producție a șepcilor a fost reprezentat de adăugarea unei benzi din bumbac, care absoarbe eficient excesul de transpirație. Până în anul 1974, așa cum a cerut Erhardt, modelele marca New Era au devenit șepcile oficiale pentru 20 din cele 24 de echipe profesioniste de baseball din SUA. În anii ‘80, modelul iconic 59 FIFTY, format din șase panouri, a devenit șapca oficială a ligii MLB.
Trendul s-a dezvoltat rapid, ceea ce a adus companiei beneficii financiare mari și și-a îmbunătăţit imaginea. Cu toate acestea, abia în anul 1998 vânzările New Era Cap s-au extins dincolo de Statele Unite. La sfârșitul anului 2002, Chris Koch, strănepotul fondatorului mărcii, a devenit directorul companiei. Scopul lui principal a fost să consolideze New Era ca lider în producția de șepci unice. A făcut-o în mod genial - astăzi ambasadorii șepcilor brandului american sunt sportivi faimoși, artiști cunoscuți și cele mai mari staruri ale culturii pop. Acest accesoriu vestimentar este purtat de Jay Z, Fred Durst, Spike Lee sau Rihanna. În magazinul online sizeer.ro găsești atât cele mai noi colecții, cât și modele clasice, care se potrivesc excelent cu ținutele vestimentare urbane și lejere. Te invităm la cumpărături online!