CENTRU VIRTUAL DE INFORMARE

Ai întrebări legate de livrare, schimb sau retur, reclamații sau mărimi? Easy, îți răspundem latoate. Alege rubrica corespunzătoare și găsește informația care te interesează

Înlocuire în orice magazin fizic Sizeer de pe teritoriulRomâniei

  1. Vino în magazinul fizic cu coletul și documentul de confirmare acumpărăturii (factura), pe care l-ai primit pe adresa de e-mail. La fața locului seîntocmesc toate formalitățile.
  2. Să ai în vedere faptul că produsul pe care dorești să îl schimbitrebuie să fie în aceeaşi stare în care l-ai primit ( cu toate etichetele, fără urme depurtare). SCHIMBUL NU SE FACE PE LOC ÎN MAGAZIN.

Înlocuire prin trimiterea coletului

  1. Verifică dacă în oferta actuală a magazinului sizeer.ro se află mărimeasau produsul pentru care dorești înlocuirea. În situația în care nu va fi posibil schimbulprodusului se vor returna banii în contul indicat de tine.
  2. Completează formularul de retur/schimb pe care l-ai primit împreună cufactura electronică prine-mail. De asemenea, poți descărca formularul de retur/schimb aici:formularul de retur/schimb.
  3. Trimite produsul împreună cu formularul la adresa:

    No Limit (SIZEER RETURN) c/o. FANCourier Oradea Hub
    Str. Ogorului, nr. 3G, Oradea, 410554 Romania

    Coletul trebuie trimis fără opțiunea de plată la livrare/ramburs (cash on delivery).IMPORTANT! Coletele pentru schimb sau retur trimise prin serviciul de livrare înPachetomate vor fi refuzate. NU primim coletele trimise prin Poșta Română cu opțiunea deridicare de la oficiile poștale.

  4. Odată ce primim coletul îți trimitem produsul înlocuit în decursulcâtorva zile (nu mai târziu de 14 zile calendaristice.), iar costul va fi suportat de noi.
  5. Dacă te decizi să înlocuiești produsul pe această cale va trebuie săacoperi costul de trimitere.
  6. Recomandăm folosirea serviciilor de curierat (pentru siguranțacoletului) în vederea trimiterii produselor.
DESCARCĂ

Returnarea produsului,însoțit de factură, în oricemagazin fizic Sizeer de pe teritoriul României.

  1. ATENȚIE: PRODUSUL NU POATE FI ACCEPTAT PENTRU RETUR DACĂ NU ESTE ÎNSOȚIT DE FACTURADE PE E-MAIL. SCHIMBUL PRODUSULUI NU SE FACE PE LOC ÎN MAGAZIN. La fața locului se pot întocmi toate formalitățile pentru retur. Este necesar săiei cu tine factura pe care ai primit-o pe adresa de e-mail si produsul pe care dorești să-lreturnezi. La magazinul fizic se face acceptarea pentru retur a produsului însoțit defactura. Factura/numărul comenzii este disponibila la adresa de e-mail cu care ai făcutcomanda. Contacteaza echipa de suport în cazul în care nu ai acces la factura de pe email,și trimite-le toate detaliile despre comandă.

Retur prin trimiterea coletului

  1. Pregătește o declarație scrisă privind retragerea din contractul devânzare. Poți folosi modelul pe care l-ai primit pe adresa de e-mail sau poți descărcaformularul aici. (documentul în format PDF)
  2. Trimite produsul împreună cu dovada cumpărării (factura) la adresa:

    No Limit (SIZEER RETURN) c/o. FANCourier Oradea Hub
    Str. Ogorului, nr. 3G, Oradea, 410554 Romania

    Coletul trebuie trimis fără opțiunea de plată la livrare/ramburs ( cash on delivery). Mulțumim pentru înțelegere. IMPORTANT! Coletele pentru schimb sau retur trimise prinserviciul de livrare în Pachetomate vor fi refuzate.NU primim coletele trimise prinPoșta Română cu opțiunea de ridicare de la oficiile poștale.

  3. RETURNAREA BANILOR SE REALIZEAZĂ PRIN TRANSFER BANCAR. Dacă nu deții uncont bancar te rugăm să indici detaliile contului bancar al unei persoane de încrederepentru a efectua transferul.
  4. Returnarea banilor se realizează în termen de maxim 14 zilecalendaristice de la data primirii returului în depozit. (între momentul returnăriiprodusului și momentul sosirii coletului în depozit există o diferență de maxim 5 zile)
  5. Dacă te decizi să returnezi produsul pe această cale va trebuie săacoperi costul de trimitere.
DESCARCĂ

Ascunde:

Dacă ești consumator atunci în conformitate cu legea în vigoare din România privinddrepturile consumatorului poți să te retragi din contract fără a preciza motivul în termen de 14zile de la data intrării în posesia produsului. Reține faptul că îți asumi răspunderea pentrudeteriorarea produsului ca urmare a utilizării acestuia într-un mod neadecvat.

În plus, Sizeer oferă clienților săi posibilitatea de a se retrage din contract în termende 30 de zile de la data intrării în posesia produsului. Reține faptul că produsele returnatetrebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Produsul trebuie manevrat și probat numaiîn măsura în care este posibil în magazinul fizic (de exemplu, clientul poate doar să încerceProdusul, nu să îl și folosească). Posibilitatea retragerii din contract în termen de 30 de zilepe baza normelor menționate mai sus nu încalcă sau limitează în niciun fel drepturileconsumatorului, care decurg din legea privind drepturile consumatorului.

2 ani pentru Reclamație pe Sizeer.Ro

Pentru toate produsele cumpărate în magazinul sizeer.ro ai dreptul să tragila răspundere vânzătorul pentru defectele produsului din domeniul specificat în Codul civil (garanțiepentru defectele produsului) pe o perioadă de 2 ani de la data achiziționării. Produsele comercializatepe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate.

Dacă ai probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoanacu care ai discutat, poți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu contact@sizeer.com.

Înlocuire în orice magazin fizic Sizeer de pe teritoriulRomâniei

  1. La fața locului se întocmesc toate formalitățile - este suficient să iei cutine dovada plății (de ex. factura primită pe adresa de e-mail) și produsul pentru care dorești săfaci reclamația.
LISTA MAGAZINELOR

Înlocuire prin trimiterea coletului

  1. Pregătește o reclamație în scris. Poți folosi modelul pe care l-ai primitîmpreună cu coletul sau poți descărca modelul de formular.
  2. Trimite produsul reclamat împreună cu formularul la adresa:

    No Limit (SIZEER COMPLAINTS)
    BORSULUI, Nr. 29K
    410195 - Oradea
    Bihor, România
    Cu nota „magazin sizeer.ro –reclamație

  3. Vom soluția reclamația în maxim 14 zile calendaristice de la data depuneriiacesteia.
  4. În cadrul reclamației, clientul poate solicita următoarele: schimbul produsuluicu unul nou, reparația produsului, reducerea prețului, retragerea din contract - în cazul în caredefectul produsului este unul semnificativ.
DESCARCĂ FORMULARUL DE PLÂNGERE

De reținut!

» Completând formularul de plângere îți iei angajamentul să trimiți toate informațiile necesareluării în considerare a reclamației (datele tale, descrierea defecțiunii observate, cererea prevăzută înbaza garanției).
» Dacă te decizi să expediezi reclamația atunci va trebui să acoperi costul trimiterii produsului.Reține faptul că magazinul nu acceptă expedițiile cu plată la livrare.
» În cazul acceptării reclamației, costurile suportate pentru returnarea produsului îți vor fireturnate.
» La adresahttp://ec.europa.eu/consumers/odr este disponibilă o platformă online pentru soluționarea litigiilor dintre consumatori șicomercianți (așa-numita platformă ODR). Această platformă este un site web care le permiteconsumatorilor să se familiarizeze cu informații generale privind soluționarea litigiilor care apar înurma încheierii unui contract prin intermediul internetului, pe o altă cale decât sesizarea instanțelorcompetente (de exemplu prin mediere sau prin arbitraj). Prin intermediul platformei, poți să trimițiplângerea unui organism de soluţionări alternative a litigiilor și să atașezi documentele relevante. MIGS.A. nu este obligat și nu intenționează să ia parte la procedurile de soluționare a litigiului în fațacomisiei de arbitraj a consumatorilor.

Plata online:

Plata online poate fi realizată prin intermediul cardului bancar în condițiide siguranță deplină.

După plasarea comenzii, vei fi direcționat către pagina Przelewy 24 pentru aintroduce datele de pe card. Nu-ți face griji, deoarece nu-ți vom solicita niciodată codul PIN!

Przelewy 24 (transfer online) are ca operator Pay Pro S.A. cu sediul înPoznan (60 -327), strada Kanclerska 15, o organizație de plată internă înscrisă în registrulinstituțiilor de plată autorizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară, intrarea UKNF: IP24 / 2014

Plata în sistem ramburs prin card sau numerar:

Plătește cu cardul sau în numerar la primirea coletului.

Collect Point Fan Courier:

Plătește cu cardul sau în numerar la unul din punctele de colectare FanCourier.

Sameday easybox:

Plătește cu cardul la easybox.

  • FEMEIE
    Tabelul cu mărimi pentru femei vă permite să realizați o potrivire ideală a mărimii pantofilorcu dimensiunea piciorului la milimetru. Tot ce trebuie să faceți este să vă măsurați bine piciorulși apoi să comparați rezultatul cu tabelul de mărimi de pe site.
  • BĂRBAȚI
    Uită-te la tabelul de mărimi al companiei selectate, care te va ajuta să alegi încălțăminteapotrivită ideală! Tabelele de mărimi pentru bărbați sunt transparente și ușor de citit. Tot cetrebuie să faci este să-ți măsori piciorul sau branțul pantofilor tăi preferați și apoi să comparimărimea măsurată cu mărimile din tabel.
  • COPII
    Tabelele cu mărimile pentru copii sunt puse la dispoziție astăzi de către producătorii tuturormărcilor recunoscute de încălțăminte. Măsurați piciorul copilului trasând conturul piciorului pehârtie sau folosiți branțul pantofului preferat al copilului. Apoi comparați măsurătorile cu celedin tabel și, dacă este necesar, adăugați o jumătate de centimetru pentru ca încălțămintea aleasăpentru copil să nu devină prea mică atât de repede.
Tabele de mărimi
  • Contact

    -SERVICIUL CLIENȚI AL MAGAZINULUI SIZEER.RO

    Echipa De Relații Clienți Sizeer este disponibilă de Luni până Vineri, între orele 09:00 -17:00.

    Prețul unui apel telefonic este în conformitate cu lista de prețuri a operatoruluidumneavoastră de telecomunicații.

4 - 7 zile lucrătoare

Timpul standard de realizare a comenzii este de la 4 la 7 zile lucratoare dinziua in care a fost transmisa Clientului confirmarea incheierii Contractului de Cumparare.

  • Depinde de metoda de plată selectată

    In cazul comenzilor pentru care este selectata plata online (plata inavans), momentul acceptarii comenzii spre realizare este momentul in care plata efectuata pentruaceasta este inregistrata in contul bancar.

  • Alte perioade de livrare

    Dacă curierul nu vă găsește la adresa de livrare pe care ațispecificat-o, vă va lăsa o notificare cu informații despre reîncercarea livrării sau indicândora și locul ridicării personale a expedierii.

SERVICIUL CLIENȚI AL MAGAZINULUI SIZEER.RO

Echipa De Relații Clienți Sizeer este disponibilă de Luni până Vineri, întreorele 09:00 - 17:00.

Prețul unui apel telefonic este în conformitate cu lista de prețuri aoperatorului dumneavoastră de telecomunicații.

Meniu - căutare produs după

Gen, marca, categorie, promovare, stiri


MOTOR DE CĂUTARE - căutare după nume/tip/cod articol

  • dacă rezultatele căutării nu sunt satisfăcătoare, încercați să alegețio altă formulare de căutare - (de exemplu, în loc de „pantofi” este mai bine să introduceți„sneakers”) cu cât parola de căutare introdusă în motorul de căutare este mai scurtă, cuatât sunt mai mari șansele de a găsi produsul
  • krajše ko bo iskalno geslo, vpisano v iskalnik, večja bo možnost, danajdemo izdelek

FILTRE

Puteți restrânge rezultatele căutării selectând proprietățilearticolului

Mărimile afișate pe paginile produsului sunt tabeleoficiale de mărimi obținute de la producători.


TABEL MĂRIMI

Adaugă in cos

După selectarea produsului și a mărimii dorite, selectați butonul„ADĂUGAȚI ÎN COȘ”. În COȘ, selectați METODA DE LIVRARE și METODA DE PLATĂ. Apoi faceți clic pebutonul portocaliu „CONTINUARE”.

Conectați-vă la contul dumneavoastră Sizeer (ÎNREGISTRARE) saucumpărați ca oaspete, fără înregistrare. Dacă alegeți Cumpărături fără înregistrare,asigurați-vă că ați introdus corect datele: nume și prenume, adresă, telefon, e-mail. Apoiapăsați butonul portocaliu „CONTINUARE”.

Rezumatul comenzii

În cadrul REZUMAT, verificați o dată pentru totdeauna dacă ațicomandat tot ce aveți nevoie și dacă toate datele introduse sunt introduse corect.

Plasarea comenzilor

Dacă toate informațiile furnizate sunt corecte și sunteți mulțumit dealegerea dvs., faceți clic pe butonul portocaliu „COMANDĂ și PLATĂ”, indiferent de metoda deplată aleasă (se aplică tuturor modalităților de plată: chiar dacă alegi ramburs).

*ATENȚIE: Dacă nu apăsați acest buton, ci pur și simplu părăsițipagina, comanda nu este finalizată și nu va fi redirecționată.

Coș.

Poți verifica oricând conținutul actual al coșului tău făcând clic pepictograma „Coșul tău” din colțul din dreapta sus al magazinului.