- Vino în magazinul fizic cu coletul și documentul de confirmare a cumpărăturii (factura), pe care l-ai primit pe adresa de e-mail. La fața locului se întocmesc toate formalitățile.
- Să ai în vedere faptul că produsul pe care dorești să îl schimbi trebuie să fie în aceeaşi stare în care l-ai primit ( cu toate etichetele, fără urme de purtare). SCHIMBUL NU SE FACE PE LOC ÎN MAGAZIN.
- Verifică dacă în oferta actuală a magazinului sizeer.ro se află mărimea sau produsul pentru care dorești înlocuirea. În situația în care nu va fi posibil schimbul produsului se vor returna banii în contul indicat de tine.
- Completează formularul de retur/schimb pe care l-ai primit împreună cu factura electronică prine-mail. De asemenea, poți descărca formularul de retur/schimb aici: formularul de retur/schimb .
- Trimite produsul împreună cu formularul la adresa: No Limit (SIZEER RETURN) c/o. FANCourier Oradea HubColetul trebuie trimis fără opțiunea de plată la livrare/ramburs (cash on delivery). IMPORTANT! Coletele pentru schimb sau retur trimise prin serviciul de livrare în Pachetomate vor fi refuzate. NU primim coletele trimise prin Poșta Română cu opțiunea de ridicare de la oficiile poștale.
Str. Ogorului, nr. 3G, Oradea, 410554 Romania - Odată ce primim coletul îți trimitem produsul înlocuit în decursul câtorva zile (nu mai târziu de 14 zile calendaristice.), iar costul va fi suportat de noi.
- Dacă te decizi să înlocuiești produsul pe această cale va trebuie să acoperi costul de trimitere.
- Recomandăm folosirea serviciilor de curierat (pentru siguranța coletului) în vederea trimiterii produselor.
ATENȚIE: PRODUSUL NU POATE FI ACCEPTAT PENTRU RETUR DACĂ NU ESTE ÎNSOȚIT DE FACTURA DE PE E-MAIL. SCHIMBUL PRODUSULUI NU SE FACE PE LOC ÎN MAGAZIN. La fața locului se pot întocmi toate formalitățile pentru retur. Este necesar să iei cu tine factura pe care ai primit-o pe adresa de e-mail si produsul pe care dorești să-l returnezi. La magazinul fizic se face acceptarea pentru retur a produsului însoțit de factura. Factura/numărul comenzii este disponibila la adresa de e-mail cu care ai făcut comanda. Contacteaza echipa de suport în cazul în care nu ai acces la factura de pe email, și trimite-le toate detaliile despre comandă.
- Pregătește o declarație scrisă privind retragerea din contractul de vânzare. Poți folosi modelul pe care l-ai primit pe adresa de e-mail sau poți descărca formularul aici. ( documentul în format PDF )
- Trimite produsul împreună cu dovada cumpărării (factura) la adresa: No Limit (SIZEER RETURN) c/o. FANCourier Oradea HubColetul trebuie trimis fără opțiunea de plată la livrare/ramburs ( cash on delivery ) . Mulțumim pentru înțelegere. IMPORTANT! Coletele pentru schimb sau retur trimise prin serviciul de livrare în Pachetomate vor fi refuzate.NU primim coletele trimise prin Poșta Română cu opțiunea de ridicare de la oficiile poștale.
Str. Ogorului, nr. 3G, Oradea, 410554 Romania - RETURNAREA BANILOR SE REALIZEAZĂ PRIN TRANSFER BANCAR. Dacă nu deții un cont bancar te rugăm să indici detaliile contului bancar al unei persoane de încredere pentru a efectua transferul.
- Returnarea banilor se realizează în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii returului în depozit. (între momentul returnării produsului și momentul sosirii coletului în depozit există o diferență de maxim 5 zile)
- Dacă te decizi să returnezi produsul pe această cale va trebuie să acoperi costul de trimitere.
Dacă ești consumator atunci în conformitate cu legea în vigoare din România privind drepturile consumatorului poți să te retragi din contract fără a preciza motivul în termen de 14 zile de la data intrării în posesia produsului. Reține faptul că îți asumi răspunderea pentru deteriorarea produsului ca urmare a utilizării acestuia într-un mod neadecvat.
În plus, Sizeer oferă clienților săi posibilitatea de a se retrage din contract în termen de 30 de zile de la data intrării în posesia produsului. Reține faptul că produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Produsul trebuie manevrat și probat numai în măsura în care este posibil în magazinul fizic (de exemplu, clientul poate doar să încerce Produsul, nu să îl și folosească). Posibilitatea retragerii din contract în termen de 30 de zile pe baza normelor menționate mai sus nu încalcă sau limitează în niciun fel drepturile consumatorului, care decurg din legea privind drepturile consumatorului.