SIZEERCLUB PRESUPUNE 4 PAȘI SIMPLI!

Instalează aplicația Sizeer și înregistrează-te sau loghează-te în cont. Descarcă și înregistrează-te în aplicație: obții 250 puncte extra și un voucher de 30 RON la cumpărăturile de 100 RON.

Pentru fiecare 1 RON , cheltuit la Sizeer primești 1 PUNCT .

PUNCTELE se schimbă în VOUCHERE, adică reduceri procentuale sau de preț și premii.

Există și TASK-uri extra , pentru care poți primi PUNCTE suplimentare și obții mai repede VOUCHERE.

APLICAȚIA SIZEER

POATE FI DESCĂRCATĂ DIN MAGAZINUL DE APLICAȚII:

VREI SĂ AFLI MAI MULTE?  VEZI NOUL REGULAMENT

FAQ

Ai folosit adresa de e-mail pentru a-ți crea contul pe SizeerClub sau pe sizeer.ro. Nu te-am uitat. Dacă finalizezi înregistrarea, vom cumula task-urile tale anterioare pe noul cont.

PUNCTELE se acumulează după fiecare tranzacție realizată la Sizeer. 1 ron = 1 punct. Valoarea zecimalelor din preț se rotunjește mereu în sus. Nu uita că poți câștiga PUNCTE și după realizarea TASK-urilor.

VOUCHERELE înseamnă reduceri procentuale sau de preț și premii. VOUCHERELE au valoarea exprimată în numărul de PUNCTE ACUMULATE și un termen de valabilitate.

Task-urile sunt acțiuni suplimentare, pe care le poți realiza, dar nu este obligatoriu. Dacă te decizi să îndeplinești un task, câștigi mai multe puncte sau obții alte beneficii, iar drept urmare poți schimba mai repede punctele în vouchere.

Când faci cumpărături online, punctele tale vor fi adăugate automat după finalizarea comenzii. Când faci cumpărături în showroom, trebuie doar să arăți cardul de club la casă, iar punctele vor fi adăugate în contul tău imediat după finalizarea cumpărăturii.

Nu uita că soldul punctelor se schimbă după finalizarea comenzii plasate online sau a cumpărăturii din showroom. În cazul lipsei de semnal la telefon sau în magazin, punctele vor fi adăugate cu întârziere. Dacă problema persistă după reîncărcarea paginii, te rugăm să iei legătura cu Departamentul Relații Clienți pentru a clarifica situația.

Da, poți dezactiva voucherul apăsând din nou butonul ACTIV, vizibil pe voucher.

Nu uita că anumite produse pot fi excluse din promoție. Lista produselor speciale este disponibilă AICI

În cazul în care ai plasat o comandă online folosind voucherul, dar nu ai reușit să o plătești, te rugăm să iei legătura cu Departamentul Relații Clienți pentru a clarifica situația.