Reebok este un adevărat pionier printre mărcile sport. Istoria sa datează din secolul al XIX-lea, ceea ce înseamnă că este cel mai vechi brand de acest tip de pe piață. Inițial, a fost o mică fabrică implicată în producția manuală de pantofi sport. Acest prototip arhaic al crampoanelor a fost o adevărată revelație pentru sportivii care s-au îngrămădit să folosească serviciile familiei Foster - fondatorii mărcii. Încălțămintea lor a fost purtată chiar și de celebrul atlet Harold Abrahams în timpul olimpiadelor de vară din 1924. Remarcabila lui poveste a fost mai târziu reprezentată în filmul Chariots of Fire. După o astfel de publicitate, compania de familie a trecut prin alte transformări, iar odată cu ele au apărut noi modificări. Puțini fani ai mărcii Reebok știu că numele ei provine de la reebok - o specie sud-africană de antilope. Joe (unul dintre fondatori) a văzut numele într-un dicționar, pe care l-a câștigat în copilărie într-una din curse. Astfel, acest reebok gri sud-aîfrican a devenit simbolul unuia dintre cele mai mari branduri sport din lume.
Un pas major în dezvoltarea brandului a fost momentul expansiunii pe piața nord-americană. Începutul a fost unul discret. Așa-numiții pantofi sport Reebok au fost văzuți accidental de un distribuitor de produse sport, căruia i-au plăcut atât de mult încât a decis să meargă în străinătate cu ei. Din acel moment, faima lor s-a transformat într-o adevărată avalanșă. Când tinerii americani au adoptat și ei moda fitness-ului aerobic, Reebok a lansat o colecție specială de încălțăminte pentru femei Reebok, iar un an mai târziu a început să exporte produse în 170 de țări! Marca se bucură în continuare de același succes, datorită campaniilor de publicitate reușite. Cei mai vechi clienți ai brandului Reebok își amintesc încă de campania de promovare a tenișilor fără șireturi. Pantofii sport erau umpluți cu dioxid de carbon, așa că prețul lor era destul de ridicat, însă datorită promovării reușite, au captat atenția fanilor, iar stocurile s-au epuizat rapid. La fel a fost și în cazul campaniei “I Am What I Am",care a încurajat tinerii să-și găsească propriul "sine", iar în același timp a favorizat vânzarea celor mai noi produse ale brandului.
Brandul Reebok și-a construit poziția și a menținut-o pe piața de produse sport datorită viziunii extraordinare. Compania a fost în măsură să prezică moda fitness-ului aerobic, datorită căreia produsele sale au ajuns în toate colțurile lumii. Firma a avut o presimțire foarte bună cu privire la interesul crescând al femeilor pentru exerciții fizice și sport, ceea ce a dus la crearea unor colecții de încălțăminte diferite pentru femei, pantofi bărbați Reebok și pantofi copii Reebok. În plus, pantofii sport ai brandului Reebok se încadrează perfect în trendul care presupune purtarea lor nu numai în timpul activităților fizice, ci și în combinație cu ținutele de fiecare zi. Binecunoscuții adidași Reebok se bucură de o mare popularitate. În prezent, brandul se concentrează pe crearea de articole sportive în stil streetwear pentru femei, bărbați și copii, combinând elementele sport cu cele moderne și cele inspirate din muzică. Prin urmare, campaniile publicitare marca Reebok nu includ doar sportivi, ci și idolii sau artiștii preferați ai tinerilor.
În prezent, marca se poate lăuda cu multe modele de încălțăminte și haine sport Reebok remarcabile pe care aproape toată lumea le cunoaște. Multe dintre modelele de pantofi sport se găsesc în colecția emblematică Reebok Classic. Exteriorul din piele, căptușeala textilă moale și talpa 100% amortizantă - eleganță nesofisticată și confort garantat. Designul clasic se potrivește oricărui stil. Un alt model foarte cunoscut este Reebok Aztrek disponibil în varianta de culoare albă sau neagră - ambele versiuni sunt apreciate de fanele brandului. Interiorul este căptușit cu material frotte moale, iar talpa este dotată cu spumă EVA se va dovedi util în orice condiții.