FAQ

Răpunsuri la întrebări frecvente

Comenzi

Ce este de făcut în cazul în care nu ai ajuns la ultimul pas al realizării comenzii - confirmarea acesteia (ceea ce înseamnă că plata a eșuat) sau în situația în care, pentru un motiv sau altul, nu ai terminat procesul de cumpărare?

Produsul nu a fost rezervat. Pentru a efectua o achiziție, va fi nevoie să plasezi o comandă nouă și să efectuezi plata.

Trimite un e-mail cu confirmarea de plată atașată la adresa contact@sizeer.com. Vom rezolva situația câtmai curând posibil, dar te rugăm să ai răbdare. Este posibil să dureze de la câteva ore până la câteva zile lucrătoare.

Realizarea Comenzilor

Timpul standard de livrare este de la 4 la 7 zile lucrătoare, calculat din momentul în care se primește confirmarea expedierii coletului.

Livrarea prin FAN Courier:
Pentru comenzile plasate online pe sizeer.ro, livrarea se realizează prin firma de curierat FAN Courier, la adresa indicată de tine, de luni până vineri între orele 8:00 – 17:00 și sâmbătă în intervalul orar 9:00 – 14:00.Curierul te va contacta telefonic. Dacă achiziționezi mai multe produse în decursul unei singure tranzacții, produsele comandate pot fi trimise în mai multe colete/transporturi, în funcție de valoarea comenzii tale; tariful de livrare se achită o singură dată. Comanda poate fi achitată la livrare, prin cash sau prin card.

Punct De Ridicare - Colet Expres
Collect Point este alternativa eficientă, flexibilă și comodă de ridicare a comenzilor online. Această metodă de livrare permite ridicarea comenzilor de la unul din punctele de ridicare cu program de lucru extins. Poți verifica cel mai apropiat punct de ridicare în procesul de checkout.

Punct De Ridicare - easybox
Livrăm produsele într-un easybox securizat, disponibil non-stop. Imediat ce comanda ta ajunge la easybox-ul ales de tine, primești codul pentru deblocarea sertarului. Introduci codul PIN sau scanezi codul QR de pe mail și deblochezi sertarul comenzii tale.

Ridicarea din Magazine:
Ai posibiliatea de a ridica produsele comandate chiar din magazinele fizice Sizeer.

Din păcate, comenzile plasate pe Sizeer.ro sunt efectuate numai în Romania. Dar te invităm să te familiarizezi cu oferta Sizeer.pl, Sizeer.bg, Sizeer.cz, Sizeer.de, Sizeer.hr, Sizeer.hu, Sizeer.lt, Sizeer.lv, Sizeer.si, Sizeer.sk

Schimb sau return

Facem toate eforturile pentru a ne asigura că returnările și schimburile se desfășoară rapid și fără probleme. De obicei, timpul de realizare al acestor procese nu depășește o săptămână de la data livrării pachetului în depozitul nostru. În timpul perioadelor de lichidări de sold sau a vânzărilor sporite, acest timp poate fi puțin mai lung, dar, în conformitate cu reglementările, nu depășește niciodată 14 zile.

Produsul achiziționat în magazinul nostru online poate fi schimbat sau returnat în decurs de 30 de zile calendaristice de la primirea acestuia, cu condiția ca acesta să nu poarte urme de utilizare. Cum? Adu-l sau trimite-l la următoarea adresă:

No Limit (SIZEER RETURN) c/o. FANCourier Oradea Hub
Str. Ogorului, nr. 3G, Oradea, 410554 Romania
IMPORTANT! Coletele pentru schimb sau retur trimise prin serviciul de livrare în Pachetomate vor fi refuzate.

Din păcate, nu este posibil

Din păcate, nu este posibil ca produsul să fie schimbat pentru unul mai scump, chiar și cu opțiunea deplată suplimentară. Ce poți face? Returnează produsul achiziționat și pur și simplu cumpără-l pe cel mai scump de care ești interesat.

Reclamatii

Reclamații prin poștă sau orice firma de curierat.

Completează formularul de reclamație pe care l-ați primit cu comanda sau descarcă modelul aici. Atașează formularul la produsul reclamat și dovada cumpărării (factura de vânzare). Împachetează coletul și trimite-l la următoarea adresă:

No Limit (SIZEER COMPLAINTS)
BORSULUI, Nr. 29K
410195 - Oradea
Bihor, România
Cu nota "Sizeer.ro - reclamație"

Informații importante: plângerea va fi procesată în termen de maxim 14 zile de la data primirii produsului, de către specialistul care analizează reclamația. Prin decizia de a expedia, te angajezi să plătești costurile pentru livrare. Dacă reclamația este acceptată, vom restitui costurile produsului în totalitate.

Pentru a depune o reclamație în magazin, vă rugăm să printați factura trimisă prin e-mail, cât si formularul de plângere ce poate fi descărcat aici.

Vă rugăm să duceți produsul împreună cu ambalajul original (se aplică la achiziționarea de încălțăminte) în magazinul fizic dorit.

Lista magazinelor este disponibilă pe site-ul web: sizeer.ro/magazine.

În cazul comenzilor de încălțăminte plasate online, reclamația poate fi făcută în magazinul fizic și fără ambalajul original al produsului.

În cazul achiziționării unui produs de încălțăminte direct din magazinele fizice, bonul fiscal și ambalajul original sunt necesare pentru a putea depune reclamația.

De asemenea, formularul de plângere se poate completa direct în magazin și se va emite o decizie în termen de 14 zile de la data depunerii reclamației în magazin.

Orice produs achiziționat în magazinul online Sizeer.ro sau în showroom-urile Sizeer poate fi reclamat în termen de doi ani de la cumpărare, și, în același timp, nu mai târziu de un an după ce observi defectul.

Trimite produsul reclamat împreună cu formularul la adresa:

Internet trgovina SIZEER
No Limit (SIZEER COMPLAINTS)
BORSULUI, Nr. 29K
410195 - Oradea
Bihor, România
Cu precizarea "Sizeer.ro - reclamație".