FAQ

În prezent, timpul de așteptare pentru a fi preluat de un consultant Relații Clienți se poate prelungi. Răspunsurile la toate întrebările privind realizarea comenzilor în viitorul apropiat pot fi găsite în Centrul virtual de informare>>

Răspunsuri la cele mai frecvente întrebări:

Care este timpul de livrare?

Timpul standard de livrare este de la 4 la 9 zile lucrătoare.

Cum sunt livrate comenzile?

Oferim livrare rapidă și sigură. Realizăm expedieri prin intermediul companiei de curierat Fan Courier.

Trimiteți comenzi în străinătate?

Din păcate, comenzile plasate pe Sizeer.ro sunt efectuate numai în Romania. Dar te invităm să te familiarizezi cu oferta Sizeer.de, Sizeer.sk, Sizeer.lt, Sizeer.cz, Sizeer.ro, etc.

Cum să depun o reclamație la un produs?

Reclamații prin poștă sau orice firma de curierat.

Completează formularul de reclamație pe care l-ați primit cu comanda sau descarcă modelulaici. Atașează formularul la produsul reclamat și dovada cumpărării (factura de vânzare). Împachetează coletul și trimite-l la următoarea adresă:

Showroom Sizeer
Mega Mall București
Strada Pierre de Coubertin nr. 3-5, sector 2, et. 1
București
Cu nota "Sizeer.ro - reclamație"

Informații importante: plângerea va fi procesată în termen de maxim 14 zile de la data primirii produsului, de către specialistul care analizează reclamația. Prin decizia de a expedia, te angajezi să plătești costurile pentru livrare. Dacă reclamația este acceptată, vom restitui costurile produsului în totalitate.

Nu am reușit să plătesc comanda. Ce pot face?

Ce este de făcut în cazul în care nu ai ajuns la ultimul pas al realizării comenzii - confirmarea acesteia (ceea ce înseamnă că plata a eșuat) sau în situația în care, pentru un motiv sau altul, nu ai terminat procesul de cumpărare?

O comandă care nu a fost plătită direct după trimiterea sa nu rezervă produsul. Pentru a efectua o achiziție, va fi nevoie să plasezi o comandă nouă și să efectuezi plata.

Am plătit comanda online, fondurile au fost colectate, dar comanda apare ca neplătită.Ce ar trebui să fac?

Trimite un e-mail cu confirmarea de plată atașată la adresa contact@sizeer.com. Vom rezolva situația câtmai curând posibil, dar te rugăm să ai răbdare. Este posibil să dureze de la câteva ore până la câteva zile lucrătoare.

În ce condiții este efectuat schimbul de produse sau rambursarea plăților efectuate în magazinul online?

Facem toate eforturile pentru a ne asigura că returnările și schimburile se desfășoară rapid și fără probleme. De obicei, timpul de realizare al acestor procese nu depășește o săptămână de la data livrării pachetului în depozitul nostru. În timpul perioadelor de lichidări de sold sau a vânzărilor sporite, acest timp poate fi puțin mai lung, dar, în conformitate cu reglementările, nu depășește niciodată 14 zile.

Cum să schimb sau să returnez un produs achiziționat din magazinul online?

Produsul achiziționat în magazinul nostru online poate fi schimbat sau returnat în decurs de 30 de zile calendaristice de la primirea acestuia, cu condiția ca acesta să nu poarte urme de utilizare. Cum? Adu-l sau trimite-l la următoarea adresă:

No Limit (SIZEER RETURN) c/o. FANCourier Oradea Hub
Str. Ogorului, nr. 3G, Oradea, 410554 Romania

IMPORTANT! Coletele pentru schimb sau retur trimise prin serviciul de livrare în Pachetomate vor fi refuzate.

În termen de cât timp pot reclama un produs?

Orice produs achiziționat în magazinul online Sizeer.ro sau în showroom-urile Sizeer poate fi reclamat în termen de doi ani de la cumpărare, și, în același timp, nu mai târziu de un an după ce observi defectul.

Pot anula achiziționarea unui produs comandat cu livrarea într-un showroom Sizeer?

Din păcate, nu este posibil

Cum solicit alte dimensiuni decât cele publicate pe site?

Vrei să întrebi despre disponibilitatea dimensiunilor? Nimic mai simplu! Trimite-ne un e-mail cu informații despre produsul dorit și dimensiunea căutată lacontact@sizeer.com sau conectează-te online prin chat cu un consultant pe website-ul Sizeer. În mod special pentrutine, vom căuta în adâncurile depozitelor noastre și te vom informa despre disponibilitatea produsului indicat :)

Vreau să schimb produsul pentru altul mai scump. Este posibil acest lucru?

Din păcate, nu este posibil ca produsul să fie schimbat pentru unul mai scump, chiar și cu opțiunea deplată suplimentară. Ce poți face? Returnează produsul achiziționat și pur și simplu cumpără-l pe cel mai scump de care ești interesat.

[script]$(document).ready(function(){$('.si-question').click(function(){$(this).toggleClass('active');$(this).next('.si-answer').animate({height:"toggle"});});});[/script]
Înapoi!

Pentru a adapta site-ul la preferințele tale și pentru a-ți asigura maximul de confort pe durata navigării în magazinul nostru online, pagina utilizează fișiere tip cookie, care stochează informații despre conținutul publicitar, rețelele de socializare și eficiența serviciilor prestate. Prin accesarea site-ului nostru îți exprimi acordul cu privire la utilizarea fișierelor de tip cookie în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica cookies. Dorești să modifici condițiile de stocare sau de acces la cookie-uri? Poți face acest lucru în setările browser-ului.

Ok, accept
×
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});[/script]