FAQ

Răspunsuri la cele mai frecvente întrebări:

Care este timpul de livrare?

Timpul standard de livrare este de la 4 la 7 zile lucrătoare.

Cum sunt livrate comenzile?

Oferim livrare rapidă și sigură. Realizăm expedieri prin intermediul companiei de curierat Fan Courier.

Trimiteți comenzi în străinătate?

Din păcate, comenzile plasate pe Sizeer.ro sunt efectuate numai în Romania. Dar te invităm să te familiarizezi cu oferta Sizeer.de, Sizeer.sk, Sizeer.lt, Sizeer.cz, Sizeer.ro, etc.

Cum să depun o reclamație la un produs?

Reclamații prin poștă sau orice firma de curierat.

Completează formularul de reclamație pe care l-ați primit cu comanda sau descarcă modelul aici. Atașează formularul la produsul reclamat și dovada cumpărării (factura de vânzare). Împachetează coletul și trimite-l la următoarea adresă:

Showroom Sizeer
Mega Mall București
Strada Pierre de Coubertin nr. 3-5, sector 2, et. 1
București
Cu nota "Sizeer.ro - reclamație"

Informații importante: plângerea va fi procesată în termen de maxim 14 zile de la data primirii produsului, de către specialistul care analizează reclamația. . Prin decizia de a expedia, te angajezi să plătești costurile pentru livrare. Dacă reclamația este acceptată, vom restitui costurile produsului în totalitate.

Nu am reușit să plătesc comanda. Ce pot face?

Ce este de făcut în cazul în care nu ai ajuns la ultimul pas al realizării comenzii - confirmarea acesteia (ceea ce înseamnă că plata a eșuat) sau în situația în care, pentru un motiv sau altul, nu ai terminat procesul de cumpărare?

O comandă care nu a fost plătită direct după trimiterea sa nu rezervă produsul. Pentru a efectua o achiziție, va fi nevoie să plasezi o comandă nouă și să efectuezi plata.

Am plătit comanda online, fondurile au fost colectate, dar comanda apare ca neplătită. Ce ar trebui să fac?

Trimite un e-mail cu confirmarea de plată atașată la adresa contact@sizeer.com. Vom rezolva situația cât mai curând posibil, dar te rugăm să ai răbdare. Este posibil să dureze de la câteva ore până la câteva zile lucrătoare.

În ce condiții este efectuat schimbul de produse sau rambursarea plăților efectuate în magazinul online?

Facem toate eforturile pentru a ne asigura că returnările și schimburile se desfășoară rapid și fără probleme. De obicei, timpul de realizare al acestor procese nu depășește o săptămână de la data livrării pachetului în depozitul nostru. În timpul perioadelor de lichidări de sold sau a vânzărilor sporite, acest timp poate fi puțin mai lung, dar, în conformitate cu reglementările, nu depășește niciodată 14 zile.

Cum să schimb sau să returnez un produs achiziționat din magazinul online?

Produsul achiziționat în magazinul nostru online poate fi schimbat sau returnat în decurs de 30 de zile de la primirea acestuia, cu condiția ca acesta să nu poarte urme de utilizare. Cum? Adu-l sau trimite-l la următoarea adresă:

Showroom Sizeer
Mega Mall București
Strada Pierre de Coubertin nr. 3-5, sector 2, et. 1
București
Cu nota "Sizeer.ro - retur"
În termen de cât timp pot reclama un produs?

Orice produs achiziționat în magazinul online Sizeer.ro sau în showroom-urile Sizeer poate fi reclamat în termen de doi ani de la cumpărare, și, în același timp, nu mai târziu de un an după ce observi defectul.

Pot anula achiziționarea unui produs comandat cu livrarea într-un showroom Sizeer?

Din păcate, nu este posibil

Cum solicit alte dimensiuni decât cele publicate pe site?

Vrei să întrebi despre disponibilitatea dimensiunilor? Nimic mai simplu! Trimite-ne un e-mail cu informații despre produsul dorit și dimensiunea căutată la contact@sizeer.com sau conectează-te online prin chat cu un consultant pe website-ul Sizeer. În mod special pentru tine, vom căuta în adâncurile depozitelor noastre și te vom informa despre disponibilitatea produsului indicat :)

Vreau să schimb produsul pentru altul mai scump. Este posibil acest lucru?

Din păcate, nu este posibil ca produsul să fie schimbat pentru unul mai scump, chiar și cu opțiunea de plată suplimentară. Ce poți face? Returnează produsul achiziționat și pur și simplu cumpără-l pe cel mai scump de care ești interesat.

Ce pot să fac dacă în magazinul online nu mi se calculează reducerea de pe cartdul SizeerClub obținut în showroom-ul Sizeer?

Asigură-te că adresa de e-mail furnizată la configurarea cardului de club este compatibilă cu cea introdusă la înregistrarea în magazinul online. Dacă da, reducerea clubului ar trebui să fie încărcată automat în coș. Adresa ta de e-mail dată la intrarea în SizeerClub este diferită de cea pe care ai furnizat-o când te-ai înregistrat pe e-Sizeer.ro? Nici o problemă, poți totuși să beneficiezide reducere. Pentru a obține un discount de club, introdu numărul cardului în etapa a treia a procesului de cumpărare.

Informații importante: Pentru a utiliza discountul de club trebuie să fii utilizator înregistrat, iar numărul cardului clubului nu poate fi alocat contului altui utilizator.

Cum să obții SizeerClub pentru magazinul online?

Dorești să obții reduceri, să primești oferte speciale și să fii la curent cu ultimele noutăți?

Folosind versiunea completă a magazinului online (versiunea PC),  cumpără online în valoare de minim 200 RON și intră în SizeerClub.

În fereastra "SIZEERCLUB" care apare între etapele 3 și 4 ale procesului de cumpărare, fă click pe "DA".

Completează chestionarul și apoi confirmează înregistrarea apăsând butonul “ACCES ÎN CLUB". Finalizează comanda, efectuează plata și gata!

Pentru primele 90 de zile beneficiezi de o reducere de 10%, în următoarele trei luni după această dată beneficiezi de o reducere de 7%, iar în următoarele șase luni o reducere de 5%. Nu dorești să pierzi reducerile maxime ale clubului? Poți să primești cardul în orice moment făcând achiziții în valoare de minim 200 RON. Detalii în regulament.

[script]$(document).ready(function(){$('.si-question').click(function(){$(this).toggleClass('active');$(this).next('.si-answer').animate({height:"toggle"});});});[/script]
Înapoi!

Magazinul nostru online folosește cookies în scopuri legate de performanța serviciilor, pagini sociale și conținut publicitar, pentru a ne putea adapta la nevoile tale și pentru a-ți asigura comfortul maxim. Navigând pe site-ul nostru, accepți Politica de Confidențialitate și Politica de Cookies. Dorești să modifici sau să vizualizezi condițiile de stocare sau accesul cookie-urilor? Poți face acest lucru în setările browserului.

Ok, accept
×
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});[/script]