În prezent, timpul de așteptare pentru a fi preluat de un consultant Relații Clienți se poate prelungi. Răspunsurile la toate întrebările privind realizarea comenzilor în viitorul apropiat pot fi găsite în Centrul virtual de informare>>
Răspunsuri la cele mai frecvente întrebări:
Timpul standard de livrare este de la 4 la 9 zile lucrătoare.
Oferim livrare rapidă și sigură. Realizăm expedieri prin intermediul companiei de curierat Fan Courier.
Din păcate, comenzile plasate pe Sizeer.ro sunt efectuate numai în Romania. Dar te invităm să te familiarizezi cu oferta Sizeer.pl, Sizeer.bg, Sizeer.cz, Sizeer.de, Sizeer.ee, Sizeer.hu, Sizeer.lt, Sizeer.lv, Sizeer.sk
Reclamații prin poștă sau orice firma de curierat.
Completează formularul de reclamație pe care l-ați primit cu comanda sau descarcă modelulaici. Atașează formularul la produsul reclamat și dovada cumpărării (factura de vânzare). Împachetează coletul și trimite-l la următoarea adresă:
Mega Mall București
Strada Pierre de Coubertin nr. 3-5, sector 2, et. 1
București
Cu nota "Sizeer.ro - reclamație"
Informații importante: plângerea va fi procesată în termen de maxim 14 zile de la data primirii produsului, de către specialistul care analizează reclamația. Prin decizia de a expedia, te angajezi să plătești costurile pentru livrare. Dacă reclamația este acceptată, vom restitui costurile produsului în totalitate.
Ce este de făcut în cazul în care nu ai ajuns la ultimul pas al realizării comenzii - confirmarea acesteia (ceea ce înseamnă că plata a eșuat) sau în situația în care, pentru un motiv sau altul, nu ai terminat procesul de cumpărare?
O comandă care nu a fost plătită direct după trimiterea sa nu rezervă produsul. Pentru a efectua o achiziție, va fi nevoie să plasezi o comandă nouă și să efectuezi plata.
Trimite un e-mail cu confirmarea de plată atașată la adresa contact@sizeer.com. Vom rezolva situația câtmai curând posibil, dar te rugăm să ai răbdare. Este posibil să dureze de la câteva ore până la câteva zile lucrătoare.
Facem toate eforturile pentru a ne asigura că returnările și schimburile se desfășoară rapid și fără probleme. De obicei, timpul de realizare al acestor procese nu depășește o săptămână de la data livrării pachetului în depozitul nostru. În timpul perioadelor de lichidări de sold sau a vânzărilor sporite, acest timp poate fi puțin mai lung, dar, în conformitate cu reglementările, nu depășește niciodată 14 zile.
Produsul achiziționat în magazinul nostru online poate fi schimbat sau returnat în decurs de 30 de zile calendaristice de la primirea acestuia, cu condiția ca acesta să nu poarte urme de utilizare. Cum? Adu-l sau trimite-l la următoarea adresă:
Str. Ogorului, nr. 3G, Oradea, 410554 Romania
IMPORTANT! Coletele pentru schimb sau retur trimise prin serviciul de livrare în Pachetomate vor fi refuzate.
Orice produs achiziționat în magazinul online Sizeer.ro sau în showroom-urile Sizeer poate fi reclamat în termen de doi ani de la cumpărare, și, în același timp, nu mai târziu de un an după ce observi defectul.
Din păcate, nu este posibil
Vrei să întrebi despre disponibilitatea dimensiunilor? Nimic mai simplu! Trimite-ne un e-mail cu informații despre produsul dorit și dimensiunea căutată lacontact@sizeer.com sau conectează-te online prin chat cu un consultant pe website-ul Sizeer. În mod special pentrutine, vom căuta în adâncurile depozitelor noastre și te vom informa despre disponibilitatea produsului indicat :)
Din păcate, nu este posibil ca produsul să fie schimbat pentru unul mai scump, chiar și cu opțiunea deplată suplimentară. Ce poți face? Returnează produsul achiziționat și pur și simplu cumpără-l pe cel mai scump de care ești interesat.