TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE UTILIZARE A MAGAZINULUI ONLINE SIZEER

Aplicabile începând cu data de 28.01.2023

  1. Magazinul este operat de MIG Marketing Investment Group Ro S.R.L., companie înregistrată în România, cu sediul social în București, sector 3, Bulevardul Corneliu Coposu nr. 6-8, Etaj 6, biroul 6, cod poștal: 030606 București, România, înregistrată în Registrul Comertului sub nr.J40/18257/2017, cod unic de înregistrare 38420303.

  2. Clientul poate contacta Vânzătorul în scris (pentru orice alte solicitări decât cele unde este prevăzută altă adresă) la adresa de corespondență: MIG Marketing Investment Group Ro S.R.L., București, sector 3, Bulevardul Corneliu Coposu nr. 6-8, Etaj 6, biroul 6, cod poștal: 030606 București, România, telefonic, la numărul + 40 (31) 2294641 sau prin e-mail, la adresa: contact@sizeer.com

  3. Operatorul datelor cu caracter personal ale Clientului, prelucrate în legătură cu vânzările efectuate prin intermediul Magazinului online, este Vânzătorul (astfel cum este definit mai jos).

Termenii utilizați în Regulament:

  1. Client - persoană fizică, persoană juridică sau organizație care nu este o persoană juridică, dar care are capacitatea juridică de a face cumpărături în Magazinul online;

  2. Cod Civil - Codul Civil al României în vigoare;

  3. Comandă - Declarația de intenție a Clientului, în legătură cu încheierea Contractului de Vânzare, în care se specifică tipul și cantitatea de produse dorite;

  4. Consumator - Clientul, persoană fizică, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;

  5. Cont (de) Client - contul Clientului care a fost înregistrat în mod corespunzător pe site-ul Magazinului online. Clientul se conectează la contul său prin intermediul unui login individual și unic (nume de utilizator) setat (șir de caractere care diferențiază clientul dat de alți clienți) și al unei parole (șir de caractere necesare pentru autentificare, respectiv identificarea și verificarea fără ambiguitate a identității Clientului în Magazin online);

  6. Contract de Vânzare - un contract de vânzare de bunuri, conform Codului Civil, încheiat între Vânzător și Client, în cadrul Magazinului online;

  7. Curier - un operator poștal profesionist, care livrează la cererea Vânzătorului produse cumpărate în Magazinul online;

  8. Legislația drepturilor consumatorilor – Legislația română și europeană în materia protecției consumatorilor;

  9. Vânzător - entitatea menționată la paragraful 1 al Articolului 1 din prezentele Reguli, care este parte la Contractul de vânzare încheiat cu Clientul în cadrul Magazinului și este, de asemenea, operatorul site-ului web al Magazinului;

  10. Magazin/Magazin online - Platforma de comerț electronic a Vânzătorului prin intermediul căreia Vânzătorul, în condițiile specificate în Regulament, vinde Produsele sale prin mijloace electronice;

  11. Opinie (Recenzie) - opinia subiectivă, individuală a Clientului cu privire la Produsele achizitionate sau la Magazinul online de la care a făcut cumpărături și/sau a cumpărat Produse;

  12. Politica de Confidențialitate – politica de confidențialitate a Magazinului online, disponibilă aici;

  13. Produs - produsele oferite spre vânzare în Magazinul online;

  14. Regulament - prezenții termeni și condiții de utilizare a Magazinului online al Vânzătorului;

  15. Showroom SIZEER - magazinele staționare ale Vânzătorului, sub marca SIZEER, unde este posibil serviciul de livrare și colectare personală a Produselor, precum și efectuarea de returnări (retragerea din Contractul de Vânzare) sau reclamații privind produsele comandate în Magazin;

  16. Site - site-ul administrat de TrustMate S.A. cu sediul în Wrocław, la adresa: ul. Bartoszowickiej 3, 51-641 Wrocław, KRS: 0000737597, NIP: 897-18-54-393, REGON: 3699807510, care face posibilă publicarea Opiniilor;

  17. Vânzător - entitatea indicată la § 1 alin. 1 din prezentul Regulament, parte la Contractul de Vânzare încheiat cu Clientul, fiind în același timp, și administratorul site-ului web al Magazinului online.

  1. Prezentul Regulament prevede condițiile și regulile de utilizare a Magazinului online.

  2. Clienții pot accesa Regulamentul în orice moment, pe site-ul web al Magazinului online, la adresa: https://sizeer.ro/regulamentul-magazinului și/sau pot descărca Regulamentul în format PDF.

  3. Prezentul Regulament specifică, printre altele, următoarele:

    1. regulile de creare a Contului Clientului pe site-ul Magazinului online;
    2. termenii și condițiile plasării comenzilor pe platforma Magazinului online;
    3. reguli pentru încheierea Contractului de Vânzare, prin intermediul serviciilor furnizate de către Magazinul online;
  4. Magazinul online poate fi utilizat doar după acceptarea prezentului Regulament. Înregistrarea Contului Clientului și plasarea unei comenzi de către Client necesită acceptarea prevederilor prezentului Regulament prin bifarea așa-numitei funcționalități check-box. Lipsa acceptării acestui Regulament va face imposibilă plasarea unei Comenzi de către Client.

  5. Toate produsele comercializate în Magazinul online sunt noi și au fost plasate legal pe piața României.

  6. Vânzătorul vinde Produse prin intermediul Magazinului online, oferind livrare pe teritoriul României. Toate Contractele de Vânzare se încheie în limba română.

  1. Clienții pot utiliza Magazinul online prin crearea Contului Clientului, care colectează date și informații personale ale Clienților, în condițiile Politicii de Confidențialitate, cu privire la achizițiile făcute în Magazin. Clientul are dreptul să renunțe la Contul de Client în orice moment, prin transmiterea către Vânzător a unei declarații de intenție cu privire la ștergerea acestuia. În acest scop, Clientul trebuie să contacteze Vânzătorul într-una din modalitățile prevăzute la § 1 din prezentul Regulament.

  2. Pentru a comanda produse din Magazinul online, Clientul trebuie să-și dea consimțământul cu privire la prelucrarea datelor personale prin completarea formularului, necesar pentru a încheia Contracte de Vânzare și prin confirmarea acordului de către Client (prin intermediul așa-numitei funcționalități check-box), în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR) și cu legislația română aplicabilă, după caz.

  3. Furnizarea de date cu caracter personal de către Client și consimțământul pentru prelucrarea acestora este voluntară, dar în același timp necesară pentru procesarea Comenzii de către Vânzător. În cazul consimțământului separat și expres al Clientului în scopuri de marketing, prin bifarea așa-numitei funcții „check-box”, datele sale personale vor fi prelucrate și plasate în baza de date.

  4. Fiecare Client are dreptul de a-și inspecta datele și posibilitatea de a solicita suplimentarea, actualizarea, corectarea, suspendarea temporară sau permanentă a prelucrării datelor, precum și ștergerea definitivă a acestora, fără costuri, într-un termen rezonabil şi într-un format utilizat în mod curent şi care poate fi citit automat, fără impedimente din partea Vânzătorului. Dispozițiile care reglementează protecția datelor cu caracter personal sunt stipulate în Politica de Confidențialitate a Magazinului online, disponibilă la adresa: https://sizeer.ro/politica-de-confidentialitate.

  5. Clientul este responsabil pentru furnizarea de date cu caracter personal false. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza sau de a anula Comanda în cazul în care Clientul a furnizat informații inexacte, sau în cazul în care aceste date ridică obiecții legitime cu privire la corectitudinea lor. În acest caz, Clientul va fi informat telefonic sau pe adresa de e-mail despre motivul anulării Comenzii, acesta având dreptul să solicite explicații cu privire la circumstanțele verificării veridicității datelor furnizate și anulării Comenzii. În absența informațiilor de contact care să permită Vânzătorului să ia legătura cu Clientul, Vânzătorul va furniza orice explicație doar după ce va fi contactat de către Client.

  6. Clientul este responsabil pentru toate operațiunile care au fost efectuate folosind numele de utilizator și parola sa, cu excepția cazului în care informațiile despre numele de utilizator sau parola au fost divulgate unei persoane terțe, fără vina Clientului. Vânzătorul se angajează să depună toate eforturile pentru ca numele de utilizator și parola Clientului să nu fie divulgate din vina sa. Clientul se angajează să depună toate eforturile pentru a proteja numele de utilizator și parola sa împotriva divulgării neautorizate către terți.

  7. Vânzătorul nu va fi considerat responsabil dacă Clientul va divulga numele său de utilizator sau parola sa unei terțe persoane. În cazul expirării, modificării sau ștergerii adresei de email furnizate de către Client în timpul înregistrării Contului Clientului, Clientul trebuie să informeze Vânzătorul despre acest fapt.

  8. Clientul declară că toate datele furnizate de sine în scopul prelucrării Comenzii sunt veridice, Vânzătorul nefiind obligat să verifice exactitatea și corectitudinea acestora.

  1. Vânzătorul face posibilă încheierea Contractului de Vânzare prin plasarea unei Comenzi on-line, prin intermediul platformei Magazinului online.

  2. Pentru a încheia un Contract de Vânzare prin intermediul Magazinului online, Clientul trebuie să selecteze Produsele dorite, urmând pașii ghidați de mesajele afișate pe siteul Magazinului online. Alegerea Produselor este făcută de Client prin adăugarea lor în coșul de cumpărături.

  3. Până la apăsarea butonului "COMAND ȘI PLĂTESC", Clientul poate modifica datele introduse, corecta erorile și schimba Produsele selectate.

  4. După ce Clientul furnizează toate datele solicitate, va fi afișat un rezumat al Comenzii, care va conține informații referitoare la:

    1. obiectul Comenzii (denumirea Produsului/Produselor, marcă, mărime, culoare, cantitate);
    2. prețul unitar și total al Produselor comandate, inclusiv costul de livrare și costurile suplimentare (dacă există);
    3. metoda de plată selectată;
    4. metoda și adresa de livrare a Produselor.
  5. Pentru a trimite Comanda, Clientul trebuie să accepte Regulamentul Magazinului online și să se dea click pe butonul „COMAND ȘI PLĂTESC”. Trimiterea Comenzii de către Client reprezintă declarația de voință de a încheia un Contract de Vânzare cu Vânzătorul, în conformitate cu prezentul Regulamentul, respectiv o ofertă de cumpărare cu privire la un produs prezentat în Magazinul online și aceasta este condiționată de acceptarea de către Vânzător.

  6. După plasarea Comenzii, Clientul primește un e-mail ce listează și confirmă toate elementele esențiale ale Comenzii. În cazul indisponibilității Produselor care reprezintă obiectul Comenzii, Clientul este informat cu privire la starea Comenzii și poate decide dacă dorește livrarea unei Comenzi parțiale ori anularea întregii Comenzi.

  7. Contractul de Vânzare se consideră încheiat doar după acceptarea de către Vânzător a Comenzii și doar cu privire la acele Produse pentru care Vânzătorul a acceptat Comanda plasată de Client. Clientul va fi informat de către Vânzător, prin intermediul adresei de email furnizate, cu privire la acceptarea/respingerea Comenzii. O Comandă se consideră acceptată atunci când Clientul primește un mesaj la adresa de e-mail furnizată, ce are conținutul: "Comanda ta a fost expediată".

  8. Vânzătorul nu își asumă nici o răspundere cu privire la cazurile în care nu poate onora o Comandă din cauza stocului insuficient de Produse, a unei erori tehnice sau a unei neconformități constatate la momentul pregătirii pentru expediere a Produsului. De asemenea, Vânzătorul nu își asumă nici o răspundere cu privire la existența unor neconcordanțe între stocul afișat în Magazinul online și stocul fizic, existent în depozitele sale, neconcordanțe ce pot fi generate, printre altele, de deficiențe tehnice, și care ar putea avea drept consecință imposibilitatea onorarii unei Comenzi.

  9. Vor fi executate doar Comenzile plasate corect. Comanda plasată în mod corect înseamnă introducerea de către Client a tuturor datelor necesare încheierii unui Contract de Vânzare și a punerii sale în aplicare. Comanda nu va fi procesată în cazul:

    1. furnizării de către Client a unor date de contact incorecte sau false care împiedică prelucrarea Comenzii;
    2. plasării incorecte a Comenzii de către Client care împiedică prelucrarea acesteia;
    3. deciziei obiective și rezonabile a Vânzătorului, în cazul comenzilor plasate de către un Client care încearcă să comită o fraudă (înțeleasă ca orice acțiune a Clientului în legătură cu plasarea și prelucrarea Comenzilor care încalcă legea, în special activități precum: încălcarea normelor de securitate ale Magazinului online, folosirea platformei Magazinului online contrar utilizării normale, utilizarea datelor de autentificare străine sau folosirea identității unei alte persoane);
  10. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula Comenzile plasate de Clienți, ce încalcă detaliile prevăzute în Regulamentul Magazinului.

  11. Dacă Clientul comandă mai multe Produse în cadrul unei singure achizi?ii, Produsele comandate pot fi trimise Clientului în mai multe livrări. În această situa?ie, Clientul nu suportă costuri suplimentare de livrare.

  1. Toate prețurile Produselor sunt exprimate în lei și includ TVA în cuantumul prevăzut de lege.

  2. Promoțiile organizate în Magazinul online nu se cumulează, cu excepția cazului în care acest fapt este stipulat în detaliile promoției.

  3. Orice anunț de reducere a prețului indică prețul anterior aplicat de Vânzător în aceeași suprafață de vânzare pentru o perioadă determinată, înainte de aplicarea reducerii de preț. Prețul anterior reprezintă cel mai scăzut preț practicat de vânzător în aceeași suprafață de vânzare în perioada ultimelor 30 de zile înainte de data aplicării reducerii de preț.

  4. În cazul produselor prezente la comercializare într-o perioadă mai mică de 30 de zile, prețul anterior reprezintă cel mai scăzut preț practicat de Vânzător în această perioadă înainte de data aplicării reducerii de preț.

  5. Dacă reducerea de preț este majorată treptat, pe perioada aceleiași campanii de reducere, prețul anterior este considerat prețul fără reducere înainte de prima aplicare a reducerii de preț.

  6. În cazul în care produsul nu a fost expus spre vânzare în perioada ultimelor 30 de zile, prețul anterior îl reprezintă prețul de magazin de fabrică al producătorului sau prețul de catalog.

  1. Livrarea Produselor se realizează doar pe teritoriul României.

  2. Vânzătorul efectuează livrările Produselor comandate printr-un serviciu de curierat profesionist, în modalitățile specificate pe site-ul Magazinului online, disponibile aici: https://sizeer.ro/centru-virtual-de-informare

  3. Alegerea unor forme de livrare poate duce la limitarea metodelor de plată disponibile pentru Comanda aferentă. Metodele de plată disponibile vor fi întotdeauna afișate Clientului în procesul de achiziție, după selectarea de către acesta a metodei de livrare. Clientul are opțiunea de a plăti prețul Produselor comandate în următoarele moduri:

    1. plata anticipată înainte de eliberarea produselor către Client - plățile se efectuează online, prin intermediul sistemelor electronice de plată, acceptate de Magazinul online;
    2. plata la livrare, în momentul primirii produselor de către Client - numerar către Curier, în cazul livrării produselor prin intermediul serviciilor de curierat furnizate de Magazinul online.
  4. În cazul optării pentru plată anticipată, prețul pentru Produsele comandate trebuie plătit imediat după plasarea Comenzii.

  5. În situația în care Vânzătorul se află în imposibilitatea de a accepta/onora o Comandă (spre exemplu, din pricina lipsei Produsului în stoc), pentru care Clientul a efectuat plata anticipat, Vânzătorul va rambursa integral plata primită de la Client, nu mai târziu de 14 zile de la data la care Vânzătorul a informat Clientul cu privire la respingerea/anularea Comenzii. Rambursarea se face de către Vânzător, prin virament bancar, în contul din care a fost efectuată plata de către Client.

  6. Costurile de livrare a Produselor sunt specificate pe pagina Magazinului online: https://sizeer.ro/centru-virtual-de-informare. În plus, costurile de livrare sunt afișate și în momentul plasării Comenzii.

  7. În cazul în care Clientul alege metoda de plată anticipată, prin intermediul unuia dintre sistemele electronice de plată acceptate de Magazinul online, Comanda acestuia va fi prelucrată după ce Vânzătorul va primi confirmarea primirii plății de la operatorul sistemului de plăți electronice.

  8. Prin acceptarea Regulamentului, Clientul este de acord ca Vânzătorul să emită și să trimită facturi în formă electronică la adresa de e-mail furnizată de Client în timpul înregistrării pe site sau în momentul plasării Comenzii. În același timp, Clientul declară că va primi facturile electronice de mai sus la adresa de e-mail pe care o furnizează.

  9. Termenele de livrare a Comenzilor sunt disponibile pe pagina Magazinului online - https://sizeer.ro/centru-virtual-de-informare.

  10. Clientul, la primirea Comenzii de la Curier, trebuie să verifice starea coletului. În eventualitatea observării unei deteriorări sau manipulări necorespunzătoare/suspecte a coletului, Vânzătorul recomandă să fie întocmit un raport de daune, de către Client în prezența Curierului, și ulterior să informeze Vânzătorul despre acest lucru.

  1. Consumatorul, în conformitate cu Legislația cu privire la Drepturile Consumatorului, are dreptul să se retragă din Contractul de Vânzare în termen de 14 zile, fără a invoca un motiv. Prin derogare de la aceste prevederi, Vânzătorul acordă Consumatorilor un termen suplimentar, de 16 zile, pentru retragerea din Contractul de Vânzare, termenul total, extins, de retragere din Contractul de Vânzare fiind astfel de 30 de zile.

  2. Perioada de retragere din Contractul de Vânzare expiră în termen de 30 de zile din ziua în care Consumatorul sau terțul indicat de Consumator a intrat în posesia fizică a Produselor comandate. În cazul în care Contractul de Vânzare include mai multe Produse care sunt livrate separat, perioada de retragere din Contractul de Vânzare va expira în termen de 30 de zile de la intrarea Consumatorului sau a terțului indicat de Consumator în posesia fizică a ultimului Produs livrat.

  3. Pentru a-și exercita dreptul de retragere din Contractul de Vânzare, Consumatorul trebuie să informeze Vânzătorul la următoarea adresă: Marketing Investment Group Ro S.R.L., București, sector 3, Bulevardul Corneliu Coposu nr. 6-8, Etaj 6, biroul 6, cod poștal: 030606 București, România (cu mențiunea „retragere din contract“) cu privire la decizia sa de a se retrage din Contractul de Vânzare, printr-o declarație scrisă, neechivocă de retragere din contract. Consumatorul poate utiliza formularul de retragere din Contractul de Vânzare, care constituie Anexa nr. 1 la prezentul Regulament, nefiind însă obligatorie utilizarea acestuia.

  4. Pentru a respecta termenul limită de retragere din Contractul de Vânzare, Consumatorul trebuie doar să trimită declarația de retragere în termenul de 30 zile mai sus menționat, fără a fi necesar să returneze efectiv Produsele în acest termen.

  5. În cazul retragerii din Contractul de Vânzare în modul descris mai sus, Contractul de vânzare este considerat desființat, dacă retragerea vizează toate Produsele dintr-o Comandă.

  6. Vânzătorul va rambursa toate plățile primite de la Consumator, inclusiv costurile de livrare a Comenzii (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea metodei de livrare, alta decât metoda de livrare oferită de Magazinul online), fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data în care Vânzătorul a fost informat cu privire la decizia Consumatorului de a-și exercita dreptul de retragere din Contractul de Vânzare. În cazul în care Consumatorul alege să păstreze anumite Produse dintr-o Comandă/dintr- un Contract de Vânzare, atunci acesta înțelege să nu se retragă din Contractul de Vânzare, ci doar să modifice parțial obiectul Contractului de Vânzare, care rămâne în vigoare, caz în care costurile de livrare a Comenzii nu vor fi rambursate.

  7. Rambursarea se face de către Vânzător prin virament, cu excepția cazului în care Consumatorul acceptă o soluție diferită. Consumatorul va trebui să indice numărul contului bancar la care Vânzătorul îi va rambursa banii. În cazul în care Produsele au fost achitate la livrare, Consumatorul va indica în formularul de retragere contul bancar, unde se va efectua returnarea plății. În orice caz, Consumatorul nu va plăti nicio taxă în legătură cu această rambursare. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la primirea Produsului sau până când îi va fi furnizată dovada returnării Produsului, în funcție de evenimentul care apare primul.

  8. Consumatorul este obligat să restituie Produsul Vânzătorului imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vânzătorului decizia sa de retragere din Contractul de vânzare. Termenul limită este îndeplinit dacă Consumatorul trimite înapoi Produsul returnat, înainte de expirarea perioadei limită de 14 zile, la următoarea adresă:

    No Limit (SIZEER RETURN) c/o. FANCourier Oradea Hub Str.
    Ogorului, nr. 3G, Oradea, 410554 Romania
    (cu mențiunea „retur”) sau poate returna Produsele într-un

  9. Consumatorul acoperă costurile directe ale returnării Comenzii ca urmare a desființării Contractului de vânzare sau a modificării acestuia prin restângerea obiectului (costurile de trimitere a Produsului către Vânzător). Vânzătorul nu acceptă colete trimise cu opțiunea de plată la livrare.

  10. Consumatorul acoperă costurile directe ale returnării Comenzii ca urmare a desființării Contractului de vânzare sau a modificării acestuia prin restângerea obiectului (costurile de trimitere a Produsului către Vânzător). Vânzătorul nu acceptă colete trimise cu opțiunea de plată la livrare.

  11. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite (să nu fie deteriorate, să nu prezinte semne de purtare, să aibă etichetele și ambalajul intacte), cu excepția cazului în care o schimbare a fost necesară pentru manevrarea obișnuită, în scopul verificării naturii, caracteristicilor și funcționalității Produsului. Consumatorul trebuie să manevreze Produsul și să îl probeze numai în măsura în care acest lucru ar fi posibil și în cazul unui achiziționări din magazinul fizic (de exemplu, Consumatorul poate doar să probeze Produsul, nu să îl și folosească).

  12. Clientul, persoană juridică sau organizație care nu este o persoană juridică, nu beneficiază de dreptul de retragere din Contractul de Vânzare.

  1. Vânzătorul respectă obligația de a livra Produse fără defecte.

  2. Vânzătorul este răspunzător față de Client în temeiul garanției pentru vicii aparente și ascunse conform Codului Civil, precum și în temeiul garanției legale pentru conformitate,în cazul în care se depistează un defect fizic al Produsului, în termen de 2 ani de la data livrării Produsului, în conformitate cu Legislația privindDrepturile Consumatorului. Documentul conținând informațiile privind garanția va fi transmis Clientului prin e-mail, la adresa de e- mail furnizată de Client în timpul înregistrării sau la plasarea Comenzii, împreună cu factura și confirmarea Comenzii.

  3. Reclamațiile din cadrul garanției pot fi raportate prin:

    1. Depunerea reclamațiilor, prin utilizarea șablonului pe care Clientul l-a primit împreună cu coletul (sau a șablonului disponibil aici), în oricare din magazinele Sizeer din România (lista magazinelor disponibile aici), însoțite de Produs și de documentele de achiziție (factură) ale produsului
    2. Trimiterea unei reclamații prin poștă/curier - Clientul va completa formularul de reclamație pe care l-a primit împreună cu coletul (sau a șablonului disponibil aici). Clientul va trimite Produsul împreună cu formularul de reclamație la adresa de mai jos:

      No Limit (SIZEER COMPLAINTS) c/o. KSC Transport
      Str. Uzinelor nr. 60,
      410605 - Oradea, Bihor, România
      (cu mențiunea "Sizeer.ro - plângere').

  4. Ca parte a reclamației, Clientul poate solicita următoarele: în primul rând, repararea Produsului, înlocuirea Produsului cu un produs nou, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată, reducerea prețului, retragerea din Contractul de Vânzare (în cazul în care defectul este semnificativ). Clientul poate să opteze pentru una din măsurile corective mai sus enumerate, în cazul în care neconformitatea reclamată este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.
    O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune Vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

    1. valoarea pe care ar fi avut-o Produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
    2. importanţa lipsei de conformitate;
    3. dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru Consumator.
  5. Vânzătorul va soluționa reclamația Clientului într-un termen rezonabil care nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data primirii acesteia.

  6. Reparațiile sau înlocuirile se efectuează cu respectarea următoarelor condiții:

    1. fără costuri;
    2. într-un termen rezonabil care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea neconformității şi efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii;
    3. fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, ținând seama de natura bunurilor şi de scopul pentru care consumatorul a solicitat bunurile în cauză.
  7. În cazul în care neconformitatea urmează să fie remediată prin repararea sau înlocuirea bunurilor, consumatorul pune bunurile la dispoziția vânzătorului.

  8. Vânzătorul preia bunurile înlocuite pe propria cheltuială.

  9. Clientul va completa toate informațiile necesare în formular (descarcă PDF document) pentru ca Vânzătorul să ia în considerare reclamația (datele Clientului, o descriere a defectului, cererea prevăzută la punctul 4 de mai sus).

  10. În cazul în care Clientul expediază reclamația prin poștă/curier, costul livrării acesteia către Vânzător va fi suportat integral de către Client.

  11. Vânzătorul nu acceptă coletele expediate prin Poșta Română, cu ridicare de la oficiile poștale sau prin poștă/curier cu opțiunea de plată la livrare

  12. În cazul unei reclamații soluționate favorabil, costurile aferente returnării bunurilor îi vor fi rambursate Clientului în același mod valabil pentru cazul retragerii din Contractul de Vânzare.

  13. La adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr este disponibilă o platformă online pentru soluționarea litigiilor dintre consumatori și comercianți (așa-numita platformă ODR). Această platformă este un site web care le permite consumatorilor să se familiarizeze cu informații generale privind soluționarea litigiilor care apar în urma încheierii unui contract prin intermediul internetului, pe o altă cale decât sesizarea instanțelor competente (de exemplu, prin mediere sau prin arbitraj). Prin intermediul platformei, Consumatorul poate trimite o reclamație unui organism de soluţionări alternative a litigiilor și să atașeze documentele relevante.

  1. Utilizarea Magazinului online este posibilă dacă sistemul IT utilizat de Client îndeplinește cerințele tehnice minime, respectiv:

    1. browser Internet Explorer versiunea 8.0 sau mai recentă, cu ActiveX activat, JavaScript, și module cookie activate, sau
    2. browser Mozilla Firefox versiunea 3.0 sau mai recentă cu aplicații Java, JavaScript și module cookie activate, sau
    3. browserul Google Chrome, versiunea 21.0 sau mai recentă, cu aplicații Java, JavaScript și module cookie activate, și
    4. o rezoluție minimă a ecranului de 1280 × 720 pixeli.
  2. Pentru a garanta siguranța Clienților și a transmiterii de date în legătură cu serviciile furnizate în cadrul Magazinului online, Vânzătorul întreprinde măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru garantarea siguranței serviciilor, în special măsuri de prevenire a achiziției și modificării datelor cu caracter personal de către persoane neautorizate.

  3. Clientul care utilizează Magazinul online este obligat în special să:

    1. nu furnizeze sau transmită conținut ilegal;
    2. să folosească Magazinul online într-un mod care să nu interfereze cu funcționarea acestuia, în special prin utilizarea de software sau alte dispozitive;
    3. nu întreprindă acțiuni precum: trimiterea sau postarea informațiilor comerciale nesolicitate (spam) în numele Magazinului online;
    4. să utilizeze Magazinul online într-un mod care să nu afecteze atât alți Clienți, cât și Vanzătorul;
    5. să utilizeze Magazinul online într-o manieră conformă cu prevederile legislației române și a prezentului Regulament.
  4. Vânzătorul ia măsuri pentru a asigura funcționarea corectă a Magazinului online. Clientul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la orice nereguli sau întreruperi în funcționarea Magazinului online.

  5. Toate reclamațiile legate de funcționarea Magazinului online pot fi trimise de Client, în scris, la următoarea adresă: MIG Marketing Investment Group Ro S.R.L., București sector 3, Bulevardul Corneliu Coposu nr. 6-8, Etaj 6, biroul 6, cod poștal: 030606 București, România, sau prin e-mail, la: contact@sizeer.com. În reclamație, Clientul trebuie să indice numele și prenumele său, adresa de corespondență, tipul și data neregulilor de funcționare a Magazinului online.

  6. Vânzătorul va examina reclamația în termen de 14 zile și îi va oferi un răspuns Clientului cu privire la soluționarea reclamației la adresa de corespondență indicată de acesta.

  1. Pentru a monitoriza satisfacția Clienților, pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor furnizate și a serviciului de vânzare, precum și pentru a permite utilizatorilor Magazinului online să citească Opiniile altora cu privire la Produsele disponibile în Magazinul online, Vânzătorul, prin intermediul Site-ului, permite Clienților care au făcut o achiziție din Magazinul online să-și exprime Opinia cu privire la Magazin și la calitatea Produselor achiziționate.

  2. Vânzătorul va furniza Site-ului datele necesare pentru a permite Clientului să-și exprime Opinia (în special adresa de e-mail, numele Clientului, numărul comenzii și informațiile despre Produsele achiziționate). Clientul va primi un e-mail prin care i se va solicita Opinia cu privire la Magazinul online și la Produsele achiziționate. Transmiterea Opiniei este pe deplin voluntară.

  3. Regulile detaliate pentru exprimarea Opiniilor pot fi găsite pe Site la adresa: https://ro.trustmate.io/user-regulations.

  4. În fiecare caz în care Opinia exprimată de un Client constituie un text în sens literar, Clientul, de îndată ce Opinia este exprimată, acordă Vânzătorului o licență gratuită, neexclusivă de utilizare a Opiniei, dupa cum considera de cuviinta, inclusiv in scopuri de marketing si de dezvoltare a afacerii Vanzatorului, fără restricții temporale și teritoriale, care dă dreptul Vânzătorului:

    1. să înregistreze și să plaseze Opinia sau orice parte a acesteia - prin orice tehnică, inclusiv digitală,
    2. să încarce Opinia sau orice parte a acesteia într-o memorie de computer, într-o rețea de calculatoare sau într-o rețea multimedia,
    3. să transmită Opinia sau o parte a acesteia prin expunerea publică, afișarea și punerea la dispoziția publicului în așa fel încât oricine să aibă acces la ea dintr-un loc și întrun moment ales de el, în special prin plasarea Opiniei sau a unei părți a acesteia în Magazinul online al Vânzătorului și în alte magazine ale Vânzătorului sau ale entităților din grupul de societăți ale Vânzătorului în care acesta oferă aceleași Produse; în campaniile de marketing ale Vânzătorului sau ale entităților din grupul de societăți ale Vânzătorului, inclusiv cele desfășurate în social media.
  5. Clientul autorizează Vânzătorul să utilizeze Opinia fără a-l desemna ca autor și să-și exercite drepturile morale în numele său, in mod gratuit, fie în mod independent, fie cu ajutorul unor terțe părți.

  6. Licența include dreptul de a acorda licențe suplimentare de către Vânzător, precum și dreptul de a dezvolta, adapta, modifica și traduce Opinia de către Vânzătorul însuși sau cu ajutorul unor terți, iar Vânzătorul își exercită acest drept în măsura în care conținutul Opiniei nu este afectat, și anume nu schimbă sensul, semnificația sau impactul Opiniei.

  7. Licența include dreptul de a dispune și de a utiliza modificările menționate mai sus în aceeași măsură ca și licența de utilizare a Opiniei.

  8. În același timp, Clientul, prin acordarea licenței, garantează că este detinatorul drepturilor patrimoniale de autor asupra Opiniei în măsura în care permite cel puțin acordarea licenței de utilizare a Opiniei în conformitate cu acest Regulament.

  9. Prin acordarea licenței, Clientul declară că Opinia nu încalcă drepturile de autor ale unor terți și dreptul de a utiliza imaginea unor terți și datele personale ale acestora si garanteaza ca va despagubi in mod integral Vanzatorul in eventualitatea unor daune suferite de acesta ca urmare a incalcarii drepturilor unor terte persoane.

  10. Clientul nu are dreptul la remunerație pentru acordarea licenței de utilizare a Opiniei.

  11. Opinia Clientului nu poate include conținut ilegal, contrar principiilor de conviețuire socială, bunelor moravuri și normelor de conduită general acceptate și, în special, nu trebuie să prezinte:

    1. conținut vulgar, indecent, pornografic sau ofensator,
    2. conținut rasist sau xenofob,
    3. conținut publicitar sau promoțional, fie că este vorba de Clienți sau de terțe părți,
    4. date cu caracter personal și imagini ale unor terți fără consimțământul legal necesar al acestor persoane, precum și conținuturi care încalcă drepturile personale ale terților,
    5. informații care constituie un secret comercial sau alt conținut de ordin confidențial, pe care Clientul nu este autorizat să le divulge,
    6. conținut care încalcă drepturile de autor și drepturile personale ale terților, drepturile de proprietate industrială,
    7. conținut pentru care drepturile relevante sunt deținute de terți, dacă Clientul nu este autorizat să utilizeze acest conținut într-un mod care să-i permită să acorde o licență Vânzătorului în măsura prevăzută în acest Regulament.
  12. Este interzisă transmiterea Opiniilor prin utilizarea instrumentelor care asigură automatizarea publicării Opiniilor, piratarea oricărei măsuri de securitate a Magazinului online sau utilizarea oricărui alt mijloc care ar putea duce la publicarea unei Opinii fără să provină de la un Client.

  13. Vânzătorul nu este furnizorul Opiniei și nici operatorul Site-ului de publicare a Opiniei. Prin publicarea unei Opinii, Clientul distribuie în mod voluntar Opinia. În consecință, în cazul în care Opinia încalcă orice drepturi ale unei terțe părți, Clientul este singurul responsabil pentru încălcarea lor.

  14. Scopul acestei proceduri de colectare a Opiniilor despre Produse si/sau Magazin este de a se asigura că utilizatorii Magazinului online au acces la Opiniile transmise numai de către Clienții care au cumpărat Produsul evaluat. E-mailul de solicitare a Opiniei este trimis numai Clienților care au efectuat achiziții din Magazin, la adresa de e-mail specificată la plasarea comenzii.

  15. Mesajele prin care se solicită plasarea Opiniei cu privire la achiziția efectuată prin intermediul Magazinului online sau al aplicației vor fi trimise într-o perioadă de timp determinată pe baza timpilor medii de livrare. În scopul de a se asigura că respectivul Client are posibilitatea de a vedea Produsul cumpărat înainte de a trimite Opinia, aceste termene limită pot fi modificate.

  16. Vânzătorul postează pe site-ul Magazinului online toate Opiniile colectate de la Clienți (atât cele pozitive, cât și cele negative), cu mențiunea că Vânzătorul își rezervă dreptul de a șterge, în totalitate sau parțial, orice Opinie care încalcă legislația aplicabilă, normele sociale și morale sau prevederile acestui Regulament.

  17. Opiniile nu sunt sponsorizate și nu influențează relația contractuală dintre Client și Vânzător.

  18. Vânzătorul poate oferi Clientului un bonus specific pentru furnizarea Opiniei, de exemplu, un cod de reducere pentru achizițiile ulterioare. Condițiile de acordare a bonusului pot fi reglementate prin regulamente separate și pot fi limitate în timp. Bonusul va fi acordat pentru fiecare Opinie, indiferent de Conținutul acesteia.

  19. Vânzătorul plasează toate Opiniile colectate pe site-ul Magazinului online, urmând ca Opiniile să fie afișate utilizatorilor în ordine cronologică (începând cu cele mai recente). Opiniile despre Produsele afișate utilizatorilor pot include, de asemenea, traduceri ale Opiniilor transmise de Clienți care au cumpărat același Produs în magazinele online sau în aplicațiile Sizeer operate în alte țări decât România de către entități aparținând grupului de societăți al Vânzătorului.

  20. Vanzatorul va indica in dreptul fiecarei Opinii postate faptul ca acestea sunt autentice, si nu sunt recomandari sau recenzii false prezentate de alte persoane decat Clientii, prin intermediul unui simbol (de exemplu, prin intermediul unei bife de culoare verde), ce include ca explicatie afirmatia că „Opiniile privind un Produs provin de la Clienti care au utilizat sau au achiziționat efectiv Produsul, luand in prealabil măsuri rezonabile și proporționale pentru a verifica ca aceste Opinii provin de la Clientii respectivi”.

  21. Vanzatorul nu va prezenta si nici nu va însărcina o persoana cu prezentarea de recenzii sau recomandări false ca venind din partea unor Clienti. De asemenea, Vanzatorul nu va prezenta in mod inselator recenziile sau recomandările unor Clienti pe platformele de comunicare socială pentru a promova anumite Produse.

  1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a introduce și de a anula oferte și promoții, precum și de a modifica prețul Produselor din Magazinul online fără a prejudicia drepturile dobândite de Client, incluzând, în special, condițiile Contractelor de Vânzare încheiate înainte de modificare.

  2. Asupra aspectelor care nu fac obiectul prezentului Regulament, se aplică prevederile legislației în vigoare, în special prevederile Codului Civil, Legislația privind drepturile consumatorilor și Legea 365/2002 privind comerţul electronic, republicată, cu modificările ulterioare.

  3. Prezentul Regulament nu exclude sau limitează drepturile Consumatorilor pe care aceștia le au în temeiul dispozițiilor obligatorii ale legii.

  4. În cazul unui conflict între prevederile prezentului Regulament și dispozițiile obligatorii ale Legislației privind drepturile consumatorilor, aceste din urmă dispoziții sunt prioritare.

  5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament din motive întemeiate. Motivele întemeiate care să justifice modificarea Regulamentului includ, în special, schimbarea legislației aplicabile, modificări organizatorice realizate de Vânzător, extinderea sau modificarea serviciilor prestate de Vânzător. Vânzătorul va informa Clienții despre noul conținut al Regulamentului, prin e-mail (la adresa de e-mail indicată în Contul Clientului sau furnizată în momentul plasării Comenzii), cu cel puțin 14 zile înainte de intrarea în vigoare a noului Regulament. În lipsa acceptării noului Regulament, Clientul are dreptul, în orice moment, să rezilieze contractul cu privire la Contul Clientului, încheiat cu Vânzătorul, prin transmiterea unei declarații de intenție către Vânzător în vederea ștergerii contului său.

  6. Comenzile plasate de Client înainte de intrarea în vigoare a noului Regulament vor fi puse în aplicare pe baza Regulamentului acceptat de Client în ziua plasării Comenzii.

  7. Prezentul Regulament se aplică începând cu data de 28.01.2023.

  8. Anexa nr. 1

    la Regulamentul Magazinului online SIZEER Formular de Retragere din Contractul de Vânzare

    Acest formular trebuie completat și returnat numai dacă doriți să vă retrageți din Contractul de Vânzare.

    +4 031 229 61 87

    Showroom Sizeer

    Mega Mall București

    Strada Pierre de Coubertin nr. 3-5, sector 2, et. 1

    Bucuresti

    Subsemnatul, ........................................................................................................

    Informez cu privire la retragerea din contractul de vânzare privind următoarele

    produse comandate...............................................................................................

    ………………………………………………………....................................................

    ......................................, având numărul comenzii…………………………………. . Data comenzii: ......................................., Data primirii coletului……………………

    Adresa: ………………………………….... .................................................. ............

    Data:                                                                                                                                             Semnătura